عبدالحسن صمدی‌نژاد قرار است به عنوان مدیرکل جدید منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس، معرفی شود.
کد خبر: ۶۹۲۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۰ 19 December 2018

تابناک فارس به نقل از شیرازه: با اعمال قانون منع به کارگیری بازنشستگان در منابع طبیعی فارس و بازنشسته شدن مهرزاد بوستانی، مدیرکل این اداره، عبدالحسن صمدی به عنوان سکان دار این سازمان تخصصی معرفی خواهد شد.

صمدی که مرتبط ترین مسئولیت وی با حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری، تصدی پست مسئول امور شهرستان‌های جهادکشاورزی فارس است، پیش از این بخشدار مرکزی شهرستان سپیدان بود.

وی همچنین سابقه سرپرستی فرمانداری شهرستان سپیدان و فرمانداری شهرستان قیر و کارزین را در کارنامه دارد.

اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس به دلیل آنکه فارس در حوزه جنگلی دومین استان به لحاظ وسعت جنگل‌ها محسوب می‌شود و از دیگر سو، بخش اعظمی از مراتع و سرزمین‌های ملی در فارس قرار دارد، از اهمیت و حساسیت ویژه‌ای برخوردار است.

بخش کشاورزی در استان فارس مهمترین بخش اشتغالزا بوده و حدود یک سوم مردم در این استان به کشاورزی و مشاغل مرتبط با آن اشتغال دارند.

این استان بالغ بر 11 درصد کل محصولات زراعی، باغی و دامی کشور را تامین کرده و علی رغم خشکسالی‌های یک دهه اخیر، همچنان جایگاهی ویژه در امنیت غذایی ایران دارد.

طی سال‌های گذشته بارها وقوع حریق در عرصه‌های مرتعی و جنگی این استان خبر ساز شده بود اما بعد از سال 96 سیر نزولی وقوع اینگونه حوادث، شروع شد و امسال نیز تداوم داشت.

مراسم تکریم مهرزاد بوستانی مدیرکل سابق و معارفه صمدی‌نژاد مدیرکل جدید منابع طبیعی و آبخیزداری فارس که قرار بود ساعت 9 صبح چهارشنبه 28 آذرماه در شیراز برگزار شود، لغو و به زمان نامعلومی موکول گردیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار