فرماندار اسلامشهر:
فرماندار اسلامشهر گفت: مشکل عوارض تردد از آزادراه تهران-پردیس برای فرهنگیانی که برای تدریس به این شهرستان می آیند، حل می شود.
کد خبر: ۶۹۲۷۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸ 19 December 2018

امیرالله حقیقی پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش پردیس طی سخنانی با بیان این که شهرداران و شوراهای شهر پردیس برای تامین فضای آموزشی مدارس قول همکاری داده اند، گفت: در برخی مدارس که فضایی مناسب برای تجاری سازی وجود دارد، می توان از این فضا برای تقویت توان مالی مدارس و تامین هزینه ها بهره گرفت.

حقیقی گفت: معضل کمبود فضای مدارس می بایست، از طریق سازمان مدیریت، تملک دارایی های استان تهران و با تامین اعتبار حل شود و بخشی از این نیاز نیز بر عهده کمیسیون ماده ۵ و از طریق شهرداری ها است و می بایست، ۳۰ درصد فضای مدارس از طریق ساخت و ساز از طریق شهرداری ها تامین شود.

وی تردد معلمان غیربومی به پردیس را نیز مورد اشاره قرار داد و افزود: قرار شد، از طریق استانداری تهران و اداره کل آموزش و پرورش مشکل تردد معلمان از آزادراه حل شود و از طرفی باید از طریق تشکیل تعاونی ها زمینه ساز سکونت معلمان و فرهنگیان بومی در منطقه را فراهم آوریم.

فرماندار پردیس از دعوت از مدیرعامل آزادراه تهران- پردیس در جلسات بعدی شورای اداری خبر داد و گفت: از این طریق و با بحث های کارشناسی می توان مشکل تردد اتوبوس ها از آزادراه را حل و فصل کرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار