تابناک چهارمحال وبختیاری- نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه ساخت زائرسرای استان در مشهد به صورت وقفی است، خاطرنشان کرد: درآمد حاصل از اقامت هم استانی‌ها در این زائرسرا تنها برای مدیریت آن هزینه می‌شود و هدف سرمایه‌گذاری و سودآوری نیست.
کد خبر: ۶۹۲۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶ 19 December 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در جلسه هم‌اندیشی تکمیل زائرسرای استان در مشهد، با اشاره به اینکه روند اجرایی ساخت این زائرسرا مدتی متوقف شده است، گفت: باید با یک نگاه راهگشا تصمیماتی گرفته شود که این زائرسرا به زودی تکمیل گردد.
وی بر استفاده از ظرفیت سایر دستگاه‌های استان در تأمین منابع مالی تاکید کرد و افزود: شهرداری شهرکرد اقدامات مؤثری در ساخت این زائرسرا داشته است و باید به عنوان رکن اصلی در تکمیل این پروژه نقش‌آفرین باشد.
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر احداث یک پایگاه مردمی برای محرومان استان، اظهار کرد: بر اساس ماهیت احداث این زائرسرا نمی‌توان از بخش خصوصی در تکمیل آن بهره گرفت.
امام جمعه شهرکرد با تاکید بر اینکه ساخت زائرسرای استان در مشهد به صورت وقفی است، خاطرنشان کرد: درآمد حاصل از اقامت هم استانی‌ها در این زائرسرا تنها برای مدیریت آن هزینه می‌شود و هدف سرمایه‌گذاری و سودآوری نیست.
حجت‌الاسلام نکونام این زائرسرا را صدقه جاریه برای استفاده مردم کم‌بضاعت استان خواند و تصریح کرد: با توجه به ماهیت این پروژه می‌توان طبقه‌ای از آن را به مددجویان کمیته امداد اختصاص داد و از کمک‌های مالی این نهاد بهره‌مند شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار