معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد:
معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد گفت: عمر ناوگان حمل و نقل شهر یزد در گذشته نزدیک به ۱۳ سال بود که با توجه به اقدام صورت گرفته در این راستا، تقریبا ۱/۶ عمر این ناوگان کاهش یافته و به ۱۱ سال رسیده است.
کد خبر: ۶۹۳۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱ 20 December 2018

محمود دهقان در یک‌صد و نوزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد، با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه حمل و نقل شهری، گفت: ناوگان حمل و نقل شهر یزد نسبت به شهرهای دیگر در وضعیت خوبی قرار گرفته است. در گذشته عمر این ناوگان نزدیک به ۱۳ سال بود که با توجه به اقدام صورت گرفته در این راستا، تقریبا ۱/۶ عمر این ناوگان کاهش یافته و به ۱۱ سال رسیده است.
وی افزود: انتظار این است که در سال آینده توجه ویژه‌ای در این راستا صورت گیرد تا  ناوگان حمل و نقل شهری یزد نوسازی و بهسازی شوند و مشکلی در این راستا وجود نداشته باشد.
معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد با بیان اینکه خوشبختانه در حال حاضر به مناسب گرامیداشت هفته حمل و نقل طرح جامع ترافیک در دستور کار شهرداری قرار گرفته است، اظهار داشت: در واقع بعد از ۱۵ سال در این راستا بازنگری صورت گرفته است و امیدواریم با اقدامات صورت گرفته در سال جاری و آینده شاهد اوج شکوفایی در حوزه حمل و نقل عمومی شهر یزد باشیم.
دهقان بیان داشت: در واقع خوشبختانه در سال جاری علیرغم مشکلات مالی که وجودداشته است، همت‌ها مضاعف شده و خریدهای اتوبوس در دستور کار قرار گرفته است که در این راستا اقدامات شورای اسلامی شهر یزد و شهرداری بسیار حائز اهمیت است.
این مقام مسئول در پایان با اشاره به اینکه در حال حاضر طراحی‌های بی‌آر‌تی در حوزه شهرسازی انجام شده و به تصویب کمیسیون رسیده است، عنوان کرد: در واقع با توجه به اینکه رانندگان در شرایط کنونی در وضعیت سختی به سرمی‌برند، خوشبختانه در راستای تأمین لاستیک آن‌ها از سوی مسئولان مربوطه اقدامات خوبی صورت گرفته است؛ همچنین خوشبختانه سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد در حال حاضر آمار رانندگان خدمات درون‌شهری را احصاءکرده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار