به گفته سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس، جلسه رسیدگی به شکایت دانشجویان از دانشگاه آزاد با حضور طهرانچی در این کمیسیون برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۹۷۰۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶ 30 December 2018

به گزارش «تابناک تهران»؛ بهرام پارسایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت از ورود کمیسیون اصل نود مجلس به موضوع اشتباه در اعلام ظرفیت رشته‌های پزشکی توسط دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و گفت: شکایات زیادی به کمیسیون در مورد این پذیرش‌ها واصل شده که بر همین اساس فردا از مسئولان دانشگاه آزاد، سازمان سنجش و نماینده شاکیان دعوت شده تا طرح موضوع و جمع‌بندی شود.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دعوت از طهرانچی برای حضور در جلسه، افزود: دانشگاه آزاد در رشته‌های مختلف از جمله پزشکی و پیراپزشکی تعداد زیادی دانشجوی مازاد بر ظرفیت پذیرش کرده ولی پس از ثبت نام، اخذ شهریه و صدور کارت دانشجویی، به آنها اعلام شده مازاد بر ظرفیت هستند و نمی‌توانند به عنوان دانشجو در دانشگاه حضور پیدا کنند.

وی ادامه داد: این امر باعث شد شکایاتی به کمیسیون اصل نود مجلس برسد و کمیسیون موظف است به هرشکایتی که به آن می‌رسد، رسیدگی کند.

پارسایی درباره اینکه کمیسیون آموزش مجلس هم رسیدگی به این موضوع را در دستور کار دارد، گفت: فارغ از آنکه این مسائل در کمیسیون دیگری مطرح باشد یا نباشد، کمیسیون اصل نود در راستای وظایف خود باید به همه شکایات واصل‌شده رسیدگی و نتیجه را اعلام کند.

بررسی حادثه واژگونی اتوبوس دانشجویان دانشگاه آزاد در کمیسیون اصل نود

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به حادثه واژگونی اتوبوس دانشجویان در دانشگاه علوم و تحقیقات افزود: قطعا موضوع اتوبوس دانشگاه در جلسه فردا مورد طرح و رسیدگی قرار خواهد گرفت./

پایان پیام

برچسب ها: علوم و تحقیقات
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار