تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس اتحادیه قصابان شهرستان شهرکرد گفت: به دلیل افزایش قیمت گوشت در بازار شهرکرد و استان، قدرت خرید مردم 35 تا 40 درصد کاهش یافته است.
کد خبر: ۶۹۷۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵ 31 December 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- اصغر اسماعیلیان اظهار کرد: در حال حاضر قیمت گوشت بره با استخوان در قصابی‌های سطح استان 70 هزار تومان و گوساله بدون استخوان 65 هزار تومان است.
وی افزود: قیمت گوشت نسبت به هفته گذشته هیچ‌گونه افزایشی نداشته است ولی نسبت به سال گدشته از افزایش 80 درصدی برخوردار بوده است.
اسماعیلیان گفت: به دلیل افزایش قیمت گوشت در بازار شهرکرد و استان، قدرت خرید مردم 35 تا 40 درصد کاهش یافته است.
وی با اشاره به توزیع نامناسب و بدون برنامه‌ریزی توزیع گوشت وارداتی در بازار، تصریح کرد: اگر گوشت وارداتی میان واحدهای صنفی توزیع می‌شد 100 درصد در قیمت گوشت تاثیر می‌گذاشت ولی در حال حاضر توزیع گوشت وارداتی در بازار استان موجب کاهش قیمت گوشت نشده است.
رئیس اتحادیه قصابان شهرستان شهرکرد با اشاره به واگذاری کشتارگاه جونقان به بخش خصوصی، خاطرنشان کرد: هزینه کشتار در این کشتارگاه بالاست و این امر می‌تواند بر افزایش قیمت گوشت اثر بگذارد، همچنین نحوه مدیریت در این کشتارگاه بسیار ضعیف بوده و کنترلی از سوی مسئولان و ارگان‌های ذیربط صورت نمی‌گیرد و هر روز با بهانه‌های مختلف قوانین جدیدی برای کشتارگاه وضع می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار