داریوش نویدگویی گفت: بیش از 300 خیر با این مجمع همکاری می‌کنند که تا کنون بیش از 200 میلیارد تومان برای خدمات عمرانی و فرهنگی هزینه شده است.
کد خبر: ۶۹۸۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۰ 02 January 2019

تابناک فارس به نقل از تسنیم: آیت‌الله سیدعلی اصغر دستغیب در جلسه هیئت مدیره مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر اشاره و ترغیب مردم به انجام امور خیر را امر به معروفی دانست که فطرت انسان‌ها با آن آشناست.

رئیس هیئت امناء مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز شیراز،مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز را متعلق به عموم مردم دانست و اظهار داشت: باید در مسیر صراط مستقیم و کارهای مثبت متوجه قشر جوان باشیم و از نیروی آنها در مسیر صحیح و منطقی و فطرت پسند استفاده کنیم.

وی به کارگیری نیروی انسانی در مجمع خیرین‌شهرساز و فرهنگ‌ساز را استثنایی عنوان کرد و این تفاوت را در گستردگی برنامه‌های مجمع با کمترین امکانات عنوان کرد و آن را نوعی خودجوشی خواند که از جامعه نشات می‌گیرد.

آیت‌الله دستغیب با اشاره به حضور بی نظیر خیران شهر ساز و فرهنگ ساز شیراز در کشور، گفت: هر شهروند می‌تواند یک خیر شهرساز و فرهنگ ساز باشد و نقش دستگاه‌های فرهنگی به خصوص رسانه ملی در معرفی مجمع و ایجاد اعتماد در خیرین بسیار حائز اهمیت است.

رئیس هیئت امنای مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز شیراز با بیان اینکه که نباید نیروی جوان را دست‌کم بگیریم و تا می‌توانیم امور فطرت پسند را گسترده‌تر کنیم، افزود: باید بیش از پیش تلاش کرد تا بتوانیم هرچه بیشتر در انجام وظایف مربوط به امور خیر وارد شویم.

 

مدیرعامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز نیز اظهار داشت: این مجمع علاوه بر کارهای فرهنگی در بخش عمرانی نیز با رویکرد فرهنگی، 25 پروژه کوچک و بزرگ در دست اجرا دارد و یا به بهره‌برداری رسانده است.

سید عبدالرضا دستغیب با برشمردن خدمات امور مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز بیان کرد: تمام مردم و خیرین می‌توانند به صورت مادی و معنوی درکنار مجمع خیرین باشند و هر کس به اندازه توان خود سهمی در انجام امور خیر داشته باشد.

سیروس پاک فطرت از اعضای هیئت مدیره مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز شیراز نیز با ابراز خشنودی از اینکه استان فارس به استانی برای الگوگیری دیگر استان‌ها تبدیل شده است بر لزوم شناخت مجمع خیرین به مردم تاکید کرد و شناساندن مجمع را با توجه به اعتماد قابل قبولی که در میان مردم خیراندیش به دست آورده است ضروری دانست.

وی به فعال بودن چهار سرای فرهنگ مهربانی در چهار منطقه شهر شیراز اشاره کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم در 11 منطقه شهرداری 11 سرای فرهنگ مهربانی داشته باشیم.

نائب رئیس مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز نیز به موفقیت‌های چشمگیر مجمع امور خیرین در طول این سه سال اشاره کرد و افزود: با توجه به عمر کوتاه، مجمع این موفقیت‌ها توانسته است استان فارس و شهر شیراز را در کشور زبانزد کند.

داریوش نویدگویی گفت: بیش از 300 خیر با این مجمع همکاری می‌کنند که تا کنون بیش از 200 میلیارد تومان برای خدمات عمرانی و فرهنگی هزینه شده است.

وی افزود: ساخت چهار سرای فرهنگ مهربانی در سه‌ راه دارالرحمه، بلوار چمران، پل غدیر و گلدشت حافظ برای جلب کمک‌های مردمی همچون لباس، مواد غذایی، کتاب برای توزیع بین نیازمندان، راه اندازی دو سرای یار مهربان برای ترویج فرهنگ کتابخوانی و ساخت نمازخانه، درمانگاه و کارگاه‌های خود اشتغالی از دیگر اقدامات این مجمع است.

برچسب ها: خدمات ، عمرانی ، شیراز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار