رئیس جمهور گفت:دیگران برای مواجهه با مشکلات چه کار کردند؟ کشورهای جنوب خلیج فارس، آب را از کجا آوردند؟ غیر از این است که همین آب دریا را شیرین کرده و در اختیار مردم گذاشتند. ما نیز باید این کارها را بکنیم. البته ممکن است راه‌های دیگری هم باشد، که نباید نفی کرد و استفاده از آنها نیز اشکال و مانعی ندارد.
کد خبر: ۶۹۸۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۲ 02 January 2019

رئیس جمهور آب دریا را به فارس می آورد؟

روحانی در جلسه هیئت دولت به انتخاب استانداران خراسان رضوی، قم، شیراز و یزد اشاره کرد و گفت: یکی از مسایل مشترک این چهار استان مربوط به مسئله آب است. زندگی و بخش صنعت و کشاورزی این استان‌ها باید با آب بیشتر و بهتر احیا شود و بایستی برای رفع مشکل آب فکر جدی کنیم و وزارت نیرو نیز باید در این زمینه برنامه‌ریزی کند.

وی افزود:تا زمانی که دریای عمان، خلیج فارس و دریای خزر است، هیچ‌وقت مشکل آب پیدا نمی‌کنیم. باید کار و تلاش کنیم این آب را شیرین کرده و  سراسر ایران را از آن بهره‌مند سازیم و لذا اگر برنامه‌ریزی درستی انجام گیرد، هیچ‌موقع مشکل آب نخواهیم داشت.

رئیس جمهور در پایان گفت:امروز خراسان رضوی، یزد و فارس و کرمان و سمنان و سیستان و بلوچستان، هرمزگان و بوشهر مشکل آب دارند و اساسا در سراسر کشور نیاز به آب داریم که باید طراحی کنیم و کشور را نجات بدهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار