استاندار فارس با صدور پیامی از مردم و مسئولان درخواست کرد از ارسال گل و پیام تبریک در روزنامه‌ها اجتناب ورزند.
کد خبر: ۶۹۸۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰ 03 January 2019

تابناک فراس به نقل از باشگاه خبرنگاران: در جلسه هیات دولت بالاخره پس از نزدیک ۵۰ روز تکلیف استاندار فارس مشخص شد و عنایت‌اله رحیمی به عنوان استاندار شانزدهم فارس انتخاب شد.

وی با صدور پیامی از مردم و مسئولان درخواست کرد از ارسال گل و پیام تبریک در روزنامه‌ها اجتناب ورزند.

در متن این پیام آمده است:

با سپاس به درگاه ایزدمنان و ضمن تشکر از حُسن اعتماد ریاست محترم جمهور، هیات دولت و وزیر محترم کشور، لازم می‌دانم از ابراز محبت و لطف همه دوستان عزیز و مسئولان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه شیراز، نمایندگان گرامی مجلس خبرگان رهبری و نمایندگان محترم مردم استان در مجلس شورای اسلامی صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم.

ضمن تشکر از زحمات استانداران پیشین و آرزوی سلامتی و توفیق برای ایشان، ازخداوند متعال می‌خواهم که در ایفای هرچه بهتر وظایف این مسئولیت خطیر و خدمت به مردم فهیم و قدرشناس استان فارس یاری ام کند و آنی مرا به حال خود رها نسازد.

دریافت نظرات سازنده تمامی عزیزان، بزرگترین هدیه‌ای است که در راستای رفع موانع و تنگنا‌های موجود و دستیابی به توسعه پایدار استان، با کمال افتخار دریافت می‌کنم و ازخداوند متعال می‌خواهم توفیق خدمت به این مردم شریف را به اینجانب به عنوان سرباز نظام و نماینده عالی دولت در استان عطا فرماید.

ضمن تقدیر و تشکرخاضعانه و صمیمانه از همه عزیزان استدعا دارم از نصب هرگونه بنر تبریک و درج آگهی در نشریات و خرید گل و شیرینی خودداری و هر گونه هزینه‌ای را که برای این موارد در نظر گرفته‌اند برای کمک به ایتام کمیته امداد امام خمینی ره هزینه نمایند اقدام ایشان انشاالله مرضی رضای حق تعالی واقع شود.

برچسب ها: پیام ، استاندار ، فارس ، مردم ، تبریک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار