امام جمعه لارستان با بیان اینکه از مسئولین توقع داریم که در فضای سخت مربوط به شرایط اقتصادی نظارت و بر قیمتها داشته باشند تا از نوسانات قیمت ها جلوگیری کنند، اضافه کرد: این سختی‌ها باید باعث شود که نبوغ و خلاقیت ما نیز بروز و ظهور پیدا کند.
کد خبر: ۶۹۹۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳ 03 January 2019

تابناک فارس به نقل از میلاد لارستان: حجت الاسلام و المسلمین سیدمختار موسوی خرم در جلسه شورای اداری لارستان با اشاره به اینکه یکی از موضوعاتی که برای ما بسیار مهم است خدمت به مردم و حل مشکلات آنان است، اظهار داشت: عبادت در دین ما به معنای انجام اعمال خاص نیست بلکه به واسطه خدمت به مردم میز کار ما می‌تواند یک معبد باشد.

وی با تأکید بر اینکه با توجه به تهدیدات مسئولین آمریکا مبنی بر اینکه جمهوری اسلامی ایران چهل سالگی خود را نخواهد دید، افزود: رهبر انقلاب فرموده اند؛ دهه فجر امسال باید با ویژگی های خاص و بسیار باشکوه برگزار شود زیرا از اهمیت خاصی برخوردار است.

موسوی از تشکیل ستاد بزرگداشت سالگرد دهه فجر خبر داد و تصریح کرد: تاکنون در این راستا ۲۱ کمیته تشکیل شده، زیرا امسال بزرگداشت دهه فجر نباید در حد نصب بنر و تابلو نوشته باشد.

امام جمعه لارستان با اشاره به اینکه باید در زمینه نشان دادن برکات و ثمرات انقلاب از خود خلاقیت به خرج دهیم، ادامه داد: به طور مثال طرح پروژه اقامت سه شبانه روزی در روستای درز و سایبان توسط بخشدار مرکزی خلاقیت است.

وی با تأکید بر استفاده از از نیروهای جوان و طرح و ایده آنها، خاطر نشان کرد: مردم نسبت به عدم نظارت کافی مسئولین بر قیمت ها گلایه دارند.

موسوی با بیان اینکه از مسئولین توقع داریم که در فضای سخت مربوط به شرایط اقتصادی نظارت و بر قیمتها داشته باشند تا از نوسانات قیمت ها جلوگیری کنند، اضافه کرد: این سختی‌ها باید باعث شود که نبوغ و خلاقیت ما نیز بروز و ظهور پیدا کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار