امام‌جمعه موقت شیراز:آمار طلاق در جامعه را با بی‌بندوباری‌ها و بی‌حجابی مرتبط دانست و خاطرنشان کرد: دختری که حجاب و عفاف ندارد، نمی‌تواند مادر شایسته‌ای برای فرزندان و همسر مناسبی باشد.
کد خبر: ۶۹۹۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷ 04 January 2019

تابناک فارس به نقل از فارس:حجت‌الاسلام ابوفاضل رضوی اردکانی در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به برنامه‌های گسترده رسانه‌های معاند ماهواره‌ای برای از هم پاشیدن کانون خانواده در ایران، اظهار داشت: آنها سالهاست که تهاجم فرهنگی خود را بر بنیان خانواده در ایران متمرکز کرده‌اند تا این کانون جامعه‌ساز را متلاشی کنند.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی در پی ایجاد جامعه‌ای پاک و ساختن انسانی سالم است، بیان داشت: ترویج بی‌حجابی از سوی شبکه‌های متعدد ماهواره‌ای، برای متلاشی کردن کانون خانواده است چراکه قُبح و زشتی این مسئله را از بین برده‌اند.

امام‌جمعه موقت شیراز با اشاره به بی‌بندوباری‌های برخی از خانواده‌ها تحت تأثیر فضای ماهواره‌ها، افزود: دختری که تا نیمه‌های شب بیرون از منزل به سر می‌برد و معلوم نیست اوقات خود را با چه افرادی سپری کرده، طبیعی است که نمی‌تواند مادر شایسته‌ای در آینده باشد.

رضوی اردکانی ضمن توصیه به جوانان غیرتمند برای دقت در ازدواج و انتخاب همسر شایسته، اظهار داشت: فردی که قبل از ازدواج روابط مدیریت شده‌ای نداشته، برای ازدواج و تشکیل کانون خانواده، قطعاً مناسب نیست و جوان‌ها در ازدواج خود باید به این مسائل اهمیت دهند.

وی افزایش آمار طلاق در جامعه را با بی‌بندوباری‌ها و بی‌حجابی مرتبط دانست و خاطرنشان کرد: دختری که حجاب و عفاف ندارد، نمی‌تواند مادر شایسته‌ای برای فرزندان و همسر مناسبی باشد.

امام‌جمعه موقت شیراز در بخش دیگری از سخنان خود، به شکست هیمنه آمریکا در خاورمیانه اشاره کرد و افزود: با شکست آمریکا در سوریه و عراق، جمهوری اسلامی ایران درس خوبی به ترامپ داد و این یک پیروزی بزرگ برای ایران محسوب می‌شود.

رضوی اردکانی بیان داشت: آمریکا میلیاردها دلار هزینه برای تسلط بر منطقه متحمل شد اما امروز هیچ ارج‌وقربی نزد کشورها ندارد که این شکست حاصل مقاومت در برابر استکبار است.

امام‌جمعه موقت شیراز همچنین گفت: امروز آمریکا دیگر قدرت جهانی نیست چراکه قدرت تأثیرگذاری بر اراده کشورها را ازدست‌داده و سران این کشور، به‌خوبی این موضوع را می‌دانند؛ گرچه رسانه‌های آنان، مخفی‌کاری می‌کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار