امام جمعه موقت شیراز گفت:نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید با اصلاح ساختار نظام بانکی زمینه جلوگیری از سقوط ارزش پول ملی را فراهم کنند چرا که اگر ارزش پول کشور سقوط کند زمینه بروز سایر مشکلات هم در کشور فراهم خواهد شد.
کد خبر: ۶۹۹۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹ 04 January 2019

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:حجت الاسلام و المسلمین رضوی اردکانی در خطبه‌های امروز نماز با اشاره به این موضوع که احتکار کالا‌ها و گرانی اجناس در بازار باعث بوجود آمدن مشکلاتی برای مردم شده است از دستگاه‌های نظارتی خواست برخورد با مخلان نظام اقتصادی را در دستور کار خود قرار دهند.

وی افزود: قوه قضائیه تاکنون اقدامات خوبی در زمینه برخورد با محتکران انجام داده است و سازمان تعزیرات هم باید در این وضعیت به کمک مردم آمده و با برخورد‌های محکم و قاطع علاوه بر جلب رضایت و اعتماد مردم کاری کند که مجازات این مفسدان برای بقیه درس عبرت شود.
امام جمعه موقت شیراز گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید با اصلاح ساختار نظام بانکی زمینه جلوگیری از سقوط ارزش پول ملی را فراهم کنند چرا که اگر ارزش پول کشور سقوط کند زمینه بروز سایر مشکلات هم در کشور فراهم خواهد شد.
حجت الاسلام و المسلمین رضوی اردکانی به بد عهدی امریکا و اتحادیه اروپا در برجام اشاره کرد و گفت: تاریخ بار‌ها ثابت کرده است که امید بستن به این هم پیمانان اشتباه بزرگی است و مسوولان کشور باید با تکیه به مردم و حمایت از تولید ملی زمینه رشد و پیشرفت کشور را فراهم کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار