خشایار شیبانی شهردار کنار تخته پس از 15 ماه خدمت در این شهرداری استعفا داد.
کد خبر: ۷۰۰۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۳ 06 January 2019

تابناک فارس به ئقل از فارس:خشایار شیبانی در مورد دلایل این استعفا، به اختلاف سلیقه و دیدگاه خود با اعضای شورای شهر کنارتخته، اشاره کرد.

وی در همین رابطه افزود: به هر حال اعضای شورا در زمان انتخابات وعده‌هایی به مردم داده و طبیعتا به دنبال تحقق آن هستند که برای این کار، فشارهایی به شهرداری اعمال می‌شد.

شیبانی ادامه داد: البته خواسته مردم به حق است اما متاسفانه درآمد شهرداری نیز اندک و نمی‌توان این خواسته‌ها را با این منابع مالی محدود برآورده کرد.

شهردار مستعفی کنار تخته تصریح کرد: می توان در یک سال تا چندین میلیارد شهرداری را بدهکار کرد و پروژه اجرا کرد که به اعتقاد بنده این کار صحیح نیست.

وی افزود: به هر حال ما با محدودیت شدید منابع مالی روبه‌رو بودیم و به همین دلیل نمی‌توانستیم خواسته اعضای شورا را نیز محقق کنیم و همین موجب اختلاف نظر با اعضای شورا بود.

شیبانی با بیان اینکه نمی خواسته حضور وی موجب تشدید اختلاف در شهر کنارتخته شود، اظهار داشت: برای بنده مقدور نبود که پروژه هایی که منابع مالی آن در بودجه مشخص نبود را اجرایی کنم؛ بنابراین استعفا را ترجیح دادم.

وی همچنین گفت: بنده می‌توانستم با انجام پروژه‌های متعدد بدون در نظر گرفتن منابع مالی، برای خود اسم و رسم درست کنم اما این کار به قیمت نابود کردن شهرداری بود و به نظر من صحیح نیست که شهرداری را بدهکار کنیم.

شیبانی با بیان اینکه در مدت حضورش در کنارتخته، ترجیح داده در حد بودجه ای که در اختیار داشته کار کند، افزود: شهرداری طبق قانون باید خودکفا باشد اما متاسفانه شهرداری کنار تخته فاقد درآمد پایدار بود؛ از طرفی به دلیل تعدد نیروها نیز هزینه‌های بسیاری تحمیل شده و مدیریت هزینه و درآمد دشوار بود.

خشایار شیبانی به مدت15ماه شهردار کنار تخته بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار