فرمانده انتظامی فارس گفت: در ۹ ماهه اول سال جاری، استان فارس توانسته است رتبه اول کاهش تصادفات فوتی درون شهری را به خود اختصاص دهد.
کد خبر: ۷۰۰۶۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۳ 07 January 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: سردار احمدعلی گودرزی فرمانده انتظامی فارس در همایش تجلیل از کارکنان پلیس راهور استان، با اشاره به کاهش ۲۹ درصدی تصادفات فوتی در ۹ ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل، بیان کرد: تدابیری همچون نصب علائم راهنمایی و رانندگی، خط کشی‌های عرضی و طولی، نصب اخطار مدارس در مکان مناسب، ترویج فرهنگ رانندگی و همت و تلاش کارکنان پلیس راهور و دستگاه‌های متولی در امر ترافیک، باعث شده است استان فارس رتبه نخست کشوری را در کاهش تصادفات درون شهری کسب کند.

وی اعتماد مردم به پلیس را بالاترین سرمایه معنوی و اجتماعی نیروی انتظامی عنوان کرد و ادامه داد: امروز مردم پلیس را از خود می‌دانند و به چشم حافظ جان، مال و ناموس خود نگاه می‌کنند.

سردار گودرزی با اشاره به گزیده‌ای از سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در دیدار اخیر با مسئولان ارشد نیروی انتظامی، بیان کرد: پلیس برای انجام وظایف ذاتی خود و ارائه بهترین خدمات به مردم اگر مقتدر، عادل و هوشمندانه عمل کند در تراز اول نظام جمهوری اسلامی ایران قرار می‌گیرد.

فرمانده انتظامی استان فارس در بیان بخش دیگری از سخنان فرمانده معزز کل قوا، لازمه رسیدن نیروی انتظامی به جایگاهی در تراز انقلاب و نظام اسلامی را پیشرفت بدون توقف خواند و افزود: بخش‌های مختلف نیروی انتظامی از جمله کلانتری ها، پاسگاه‌ها و گشت‌های انتظامی در پیش چشم مردم قرار دارند و عملکرد این نیرو باید عاقلانه، مدبرانه و برای مردم کاملا اطمینان بخش و اعتماد آفرین باشد.

این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر اینکه پلیس خود را از مردم می‌داند و با مهربانی و نرمی برخورد می‌کند، تصریح کرد: پلیس باید بر مدار قانون حرکت کند و در کنار آن از اقتدار لازم برخوردار باشد.

برچسب ها: تصادف ، درون شهری ، فارس ، کاهش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار