حجت الاسلام احمد سلامی، ظهر امروز در اجلاسیه آستان های مقدس و و بقاع متبرکه کشور که در حرم مطهر احمد بن موسی شاهچراغ(ع) برگزار شد، اظهار داشت: حفظ حرمت زائرین باید مورد توجه قرار گیرد. همچنین کتابچه اعتاب مقدسه منتشر و به زائرین تحویل داده شود تا زائران پیرامون اعتاب اطلاعاتی داشته باشند.
کد خبر: ۷۰۱۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۹ 08 January 2019

تابناک فارس به هقل از حوزه: حجت الاسلام احمد سلامی، ظهر امروز در اجلاسیه آستان های مقدس و و بقاع متبرکه کشور که در حرم مطهر احمد بن موسی شاهچراغ(ع) برگزار شد، اظهار داشت: حفظ حرمت زائرین باید مورد توجه قرار گیرد. همچنین کتابچه اعتاب مقدسه منتشر و به زائرین تحویل داده شود تا زائران پیرامون اعتاب اطلاعاتی داشته باشند.

نماینده آستان مقدس شاهچراغ(ع) تصریح کرد: در فضای ایام نوروز نشر کتاب و کتابچه در همه اعتاب مقدس انجام می شود، به همین دلیل باید از این فضا برای چهل سالگی انقلاب نیز استفاده کنیم.

وی بیان کرد: برگزاری کارگروه معضلات آسیب های اجتماعی به ویژه حجاب که در واقع همه اعتاب با آن سر و کار دارند، از ضرورت هاست

جواد اکبریان نماینده آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) نیز در این نشست، ابراز کرد: برپایی کاروان هایی که بتوانند زائرین را از کشور های دیگر بیاورند، در برگزاری این برنامه بسیار مطلوب خواهد بود.

نماینده آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) تصریح کرد: سالنامه هایی که هر ساله در اعتاب به نشر می رسد و بعضا هدیه داده می شود، اگر تدابیری اندیشیده شود که به فروش برسد، می تواند کمک خوبی در رفع برخی از مشکلات باشد.

وی عنوان کرد: باید آسیب های اجتماعی در فضای حرم را مورد توجه قرار دهیم، تا مشخص شود چه آسیب هایی فضای آستان ها را تهدید می کند.

برچسب ها: اجلاسیه ، اعتاب ، حفظ ، حرمت ، زائرین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار