مدل ناخن هر فردی اطلاعات زیادی درباره ویژگی‌های شخصیتی او ارائه می‌کند با استفاده از تست‌های روانشناسی می‌توان به این ویژگی‌ها پی برد.
کد خبر: ۷۰۱۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۸ 08 January 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: بسیاری از افراد به دنبال شناخت شخصیت درونی و آگاهی از درون خود هستند؛ جالب است بدانید با روش‌هایی مختلف می‌توان به این موضوع پی برد که یکی از آنها تست روانشناسی است.

مدل ناخن هر فردی اطلاعاتی جالب درباره ویژگی‌های شخصیتی او ارائه می‌کند؛ باید به فرم ناخن‌ها با دقت نگاه کنید و با توجه به تصویر نزدیک‌ترین شکل را انتخاب کنید، اگر نمی‌توانید مدل ناخن‌هایتان را تشخیص دهید از بین هشت مدل ناخن زیر نزدیک‌ترین ساختار را انتخاب و طالع بینی مربوط به آن را مطالعه کنید.

رازهایی از شخصیت‌تان که زیر ناخن‌ها پنهان شده‌اند + تست روانشناسی

۱- ناخن‌های بلند و مستطیلی: اگر این مدل ناخن را دارید خیلی خوش شانس هستید؛ افرادی که ناخن‌های بلند و مستطیل دارند کاملا اجتماعی بوده و با افراد به خوبی ارتباط برقرار می‌کنند.

۲- ناخن‌های پهن و عریض: از نظر شخصیتی کاملا منطقی هستید و همه چیز را ارزیابی می‌کنید. نسنجیده حرف نمی‌زنید و راهنمایی‌های شما برای دیگران ارزشمند است به همین دلیل دیگران به حرف‌های شما خوب گوش می‌دهند، همچنین قادر هستید شخصیت دیگران را به خوبی درک کنید.

۳- ناخن‌های کوتاه و گرد: احتمال آتشی مزاج شما خیلی بالاست اما فراموش نکنید که ابتکار و خلاقیت در وجود شما موج می‌زند و استعداد‌هایی دارید که هنوز خودتان نمی‌دانید.

۴- ناخن‌های کوتاه و جویده شده: از بس که ناخن‌های خود را می‌جوید اندازه‌های آن‌ها نامتناسب شده است. البته نگران نباشید این مسئله نشان می‌دهد که شما آدمی حساس و باهوش هستید.

۵- ناخن‌های بزرگ و مستطیلی شکل؛ شما فردی بسیار ارزشمند بودید و می‌توانید دیگران را به خوبی مدیریت کنید؛ کاملا مسئولیت پذیر هستید، اطرافیان درمورد چیز‌های مختلف به شما اعتماد می‌کنند زیرا انقدر سجیده و به بهترین شکل انجام می‌دهید.

۶- ناخن‌های مثلثی: ترس و استرس توان مقابله با شما را ندارد زیرا همیشه مصمم هستید که خواسته‌های اطرافیان را برآورده کنید. از نظر شغلی بسیا سخت کوش و آینده نگر هستید و آن را در تمام زندگی دیده‌اید.

۷-ناخن‌های بیضی و یا بلند: بیضی بودن ناخن‌هایتان نشان از خلاقیت شما را دارد، البته شانس هم همیشه با شما یار است. از جمله ویژگی هایتان این است که زیبایی را ستایش می‌کنید.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار