خبرورزشی؛سرمای زمستانی این روز‌های تبریز با تحرکات گرمابخش مالک تراکتورسازی جای خود را به روز‌های داغی داده است.
کد خبر: ۷۰۱۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸ 09 January 2019

طرفداران پرشمار تیم محبوب آذربایجان این روز‌ها در حال تماشای وسیع‌تر شدن کهکشان تراکتور با ستاره‌های سرشناس داخلی و خارجی هستند تا جایی که روزشمار برای رونمایی از آخرین ستاره برای تیم محبوب تبریز آغاز شد، خریدی که می‌تواند با نام و اعتبار خود تمام خرید‌های قبلی مالک متمول و جاه‌طلب تراکتورسازی را تحت‌الشعاع قرار دهد. کوین کنستانت در کنار دو خرید داخلی تراکتور از جمله محمدرضا اخباری آخرین شاهکار‌های مدیران باشگاه در پنجره زمستانی بود که باعث شد تبریز برخلاف تمام شهر‌های ایران به نقطه تپش قلب فوتبالی ایران تبدیل شود، اما کنار خرید ستاره‌های جدید، باشگاه تراکتورسازی در آستانه یک اتفاق بزرگ دیگر نیز قرار دارد آن‌هم سونامی بزرگ روی نیمکت رهبری این تیم است.

بعد از قبول استعفای علیرضا اسدی از مدیرعاملی تراکتورسازی، محمد تقوی که توانسته بود لشکر شکست‌خورده جان توشاک را جان دوباره‌ای ببخشد و به جمع چهار تیم بالای جدول برساند، مهم‌ترین حامی خود را از دست داد. در این میان مالک تراکتورسازی که از ابتدا به دنبال انتخاب یک مربی صاحبنام برای جانشینی سرمربی ولزی بود، حالا با نزدیک شدن به پایان پروسه خرید ستاره‌ها برای تقویت تیم سخت در اندیشه عقد قرارداد با یک راننده جدید و حرفه‌ای برای هدایت تراکتور کهکشانی در نیم‌فصل دوم است. زنوزی که ترسی از عقد قرارداد‌های کلان با بازیکنان و مربیان ندارد این بار، اما با وسواس بیشتری در حال رایزنی با دو گزینه نهایی برای امضای قرارداد است تا سرمربی تراکتورسازی در نیم‌فصل دوم به جای محمد تقوی، یک گزینه سرشناس خارجی باشد.

اما اینکه دو گزینه نهایی زنوزی برای هدایت تراکتورسازی چه کسانی هستند، سؤال بزرگ در ذهن طرفداران پرشمار تبریزی است. در پاسخ به این سؤال گمانه‌زنی‌های فراوانی به گوش رسید از جمله اینکه ممکن است بار دیگر قرعه به نام مردی خوشنام از فوتبال انگلستان بخورد، اما در اوج این گمانه‌زنی‌ها، نزدیکان مالک تراکتورسازی از قطعی شدن دو نام برای نشستن پشت فرمان این تیم خبر می‌دهند. یک مربی ترک‌تبار که تا چندی پیش هدایت یکی از باشگاه‌های اروپایی را بر عهده داشت و دیگری مردی از اروپای شرق با کارنامه‌ای درخشان در حاشیه خلیج فارس و باشگاه‌های عربی. این افراد مطلع که اطلاعات بیشتری از این دو گزینه علنی نکردند از قطعی شدن یکی از این نام‌ها برای هدایت تیم تا پایان هفته جاری خبر دادند.

به این ترتیب محمد تقوی بعد از نیم‌فصل حضور در تراکتورسازی که بیشتر روز‌ها و هفته‌های آن به عنوان نفر اول و سرمربی بود، بعد از چند نشست طولانی‌مدت با محمدرضا زنوزی و سایر مسئولان باشگاه دو راه بیشتر برای ادامه همکاری با تیم تبریزی نخواهد داشت. اول اینکه به عنوان دستیار اول همچون روز‌های نخستی که راهی تبریز شد بماند و به مربی خارجی کمک کند و راه دوم نیز جدایی از تراکتورسازی و قبول یکی از پیشنهادات لیگ برتری و دسته اولی برای ماندن در سطح اول مربیگری ایران است. البته شایعه حضور احتمالی تقوی در نساجی هم شنیده می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار