نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس گفت:وی افزود: دشمن به دنبال تهی کردن دل مردم از امید است.
کد خبر: ۷۰۱۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴ 09 January 2019

تابناک فارس به نقل از فارس:سید محسن علوی نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود در صحن علنی مجلس گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سعی دارند با فشارهای ناشی از تحریم‌های ظالمانه و نیز با تخریب دولت و دولتمردان، مجلس و نمایندگان و نهادهای حاکمیتی و کتمان خدمات این نظام، اعتماد ملت بزرگ ایران را به مسئولان و خدمتگذاران سلب کند.

وی افزود: دشمن به دنبال تهی کردن دل مردم از امید است.

نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متأسفانه در شرایطی که مسئولان نظام جهت رفع مشکلات کشورمان از تحریم‌های ناجوانمردانه آمریکای جنایتکار در تلاش هستند انتشار اخبار کذب و تخریبی از سوی دشمنان نظام در فضای مجازی با هدف ایجاد خلل و وقفه در خدمت‌رسانی در حال وقوع است جای تأسف دارد که ما شاهد بروز این دست اقدامات در برخی رسانه‌ها و سخنرانی‌های برخی دارای تریبون در سطح ملی و محلی هستیم.

علوی گفت: این اقدامات تخریبی با نزدیک شدن به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تشدید خواهد شد تا جایی که برخی از آن به عنوان فتنه ۹۸ یاد می‌کنند غافل از اینکه این دست اقدامات در جهت اهداف دشمنان انقلاب بوده و اسباب نارضایتی مردم را فراهم خواهد کرد که در شرایط فعلی به هیچ عنوان به صلاح کشور و نظام نیست.

نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: این عزیزان و رسانه‌ها را به تقوای الهی توصیه می‌کنم و بهتر است بدانند که ملت عزیز ایران امروز تشنه صداقت، اخلاق انسانی و کرامت انسانی است و قطعاً به کسانی که با توسل به سخنان کذب و دروغ و تخریب دیگران به دنبال اهداف سیاسی هستند هیچگاه روی خوش نشان نخواهند داد.

وی از قوه قضاییه خواست جهت جلوگیری از فضای ناپسند فعلی رسالت قانونی خود را فارغ از نگاه‌های سیاسی و در راستای استقلال قوه قضاییه انجام دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار