رئیس کمیسیون گردشگری و زیارت شورای اسلامی شهر شیراز گفت: در ایام نوروز ۹۸ غرفه‌های صنایع‌دستی ‌مقابل آرامگاه حافظ، سعدی و ارگ کریم‌خان برپا نمی‌شوند.
کد خبر: ۷۰۱۴۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰ 09 January 2019

تابناک فارس به نقل از ایکنا: سولماز دهقانی، رئیس کمیسیون گردشگری و زیارت شورای شهر شیراز امروز، ۱۹ دی‌ماه با بیان اینكه برنامه‌ها واقدامات نوروز ۹۸ با حضور معاون خدمات شهری و شهرداران مناطق یازده‌گانه شهرداری در کمیسیون گردشگری و زیارت شورا بررسی شد، گفت: در این جلسه شهرداران مناطق گزارشی از اقدامات انجام شده برای استقبال از نوروز ارائه دادند.
وی افزود: در راستای هماهنگی برنامه‌های نوروز، زیباسازی و زدودن نازیبایی‌های سطح شهر و مراکز تاریخی و فرهنگی و نصب المان‌های سطح شهر در اولویت فعالیت‌ها قرار گرفت.
رئیس کمیسیون گردشگری و زیارت شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: به منظور استقبال از مهمانان نوروزی برنامه‌ریزی‌هایی برای اسکان مسافران و هماهنگی‌های لازم با مجموعه هتلداران و مهمانپذیران صورت گرفته است.
وی با اشاره به ممنوعیت اسکان مسافران در بوستان‌های شهر افزود: در راستای جلوگیری از ازدحام و نازیبایی در محور حافظیه، سعدیه و زندیه در ایام نوروز ۹۸، غرفه‌های صنایع دستی در این محورها برپا نخواهد شد.
دهقانی، نورپردازی و همسطح‌سازی محورهای گردشگری، جمع‌آوری و پاکسازی ضایعات ساختمانی، زیباسازی، رنگ‌آمیزی دیوارها در محورهای ورودی شهر، مناسب‌سازی پیاده‌روها، ساماندهی تابلوهای شهر را از جمله اقدامات انجام شده برشمرد و افزود: کارگاه‌های متعلق به مترو در بلوار مدرس جمع‌آوری می‌شود.
عضو شورای اسلامی شهر شیراز بر اجرای برنامه‌های ویژه لحظه تحویل سال در راستای گردهمایی مردم و ایجاد نشاط در بین شهروندان تأکید و اضافه کرد: برنامه‌ریزی مناسب شهر را برای مسافران جذاب کرده و بسترساز جذب گردشگر در تمام فصول سال خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار