تیم فوتبال فجرسپاسی در اولین حضور مهابادی به پیروزی یک بر صفر مقابل اکسین دست یافت.
کد خبر: ۷۰۱۹۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۷ 10 January 2019

تابناک فارس به نقل از دی اسپورت:دو تیم فجرسپاسی شیراز و گل ریحان البرز از ساعت 14 در چارچوب هفته هجدهم لیگ یک در ورزشگاه شهید دستغیب به مصاف هم رفتند که حدود 200 تماشاگر، این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.
ترکیب اصلی فجرسپاسی را در این بازی: سعید جلالی راد، سیدجلال عبدی، مجید بهروزی، اکبر بختیاری، جواد جلالی، علی اکبر حیدرنیا، مجتبی حقدوست، عباس بوعذار، محمد حسین کریم زاده، میلاد غریبی و بابا محمدی تشکیل دادند و در تیم اکسین البرز نیز داوود نوشی صوفیانی، پویا سیف پناهی، فرید محمدزاده، میرهانی هاشمی، محمد ابراهیمی، امین شجاعیان، شاهین شفیعی، علی زینالی، محمود شفیعی، محمد علی و یاسر فیضی به میدان رفتند.
گل ریحان که دیدار رفت را نیز با برتری یک بر صفر به پایان رسانده بود، بازی را تهاجمی آغاز کرد و بارها به خصوص در نیمه نخست، فرصت های گلزنی ساخت اما بدشانسی تمام نشدنی و بازی تدافعی میزبان، اجازه رقم خوردن گل را نداد.
در این نیمه شاهد خطاهای پیاپی از سوی بازیکنان فجر بودیم اما داور هیچ اعتنایی به خطاها نداشت و در مقابل، با اولین اعتراض، اقدام به نشان دادن کارت زرد به بازیکنان گل ریحان کرد.
در نیمه دوم، گل ریحان به میدانداری خود ادامه داد و می توانست روی بازی تاکتیکی خود به گل برسد اما به نظر می رسید اشتباهات داور افزایش یافته و همه چیز زیر سایه تصمیمات مشکوک و جنجالی داور قرار گرفت تا جایی که میزبان به لطف یک پنالتی، به گل رسید اما در مقابل، داور از پنالتی گل ریحان چشم پوشی کرد.
در دقایق نهایی بازی، فشار گل ریحان چندبرابر شد ولی در نهایتاین فجر بود که به سه امتیاز رسید و گل ریحان بابت بدشانسی و تصمیمات جنجالی قاضی مسابقه، این بازی را بدون امتیاز به اتمام رساند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار