مسئول واحد برنامه و بودجه و دبير تنظيم بازار جهاد کشاورزی لارستان از توزیع ۱۸۳ تن مرغ منجمد تنظیم بازار در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۰۱۹۴۵
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۱ 10 January 2019

تابناک فارس به نقل از میلاد لارستان:علي فلاحت پيشه با بیان اینکه از اسفند ۹۶ تا خرداد ماه سال جاری ۷۶ تن و از مرداد تا شهریور ماه امسال ۹۵ تن و اواخر اذر تاکنون ۱۸ تن مرغ منجمد تنظیم بازار در لارستان توزیع شده است، اظهار داشت: مجموع مرغ های توزیع شده ۱۸۳ تن بوده است.
وی با بیان اینکه در دی ماه جاری ۲۰۰ کیلوگرم مرغ منجمد در صحرای باغ، یک تن در جویم، ۴۵۰ کیلوگرم روستای کورده، ۲۰۰ کیلوگرم در بیرم توزیع می شود، افزود: در بخش ها با توجه به معرفی نامه بخشداری عامل توزیع، توزیع صورت می گیرد.
این مسئول هدف از توزیع اینگونه اقلام را تنظیم بازار، کمک به قشر کم درامد جامعه با توجه به قیمت بالای آن فراورده در بازار و نیاز بازار دانست و تصریح کرد: قیمت خرید هرکیلو مرغ منجمد در سردخانه شیراز ۸ هزار و ۵۰۰ تومان و فروش هر کیلوم گرم ۸ هزار و ۹۵۰ تومان در کلیه نقاط شهرستان لارستان است.
مسئول واحد برنامه و بودجه و دبير تنظيم بازار جهاد کشاورزی لارستان با بیان اینکه با توجه به استقبال خوب مردم و قیمت بالای گوشت مرغ گرم اماده طبخ، میزان سهمیه تخصیصی کم است، ادامه داد: هفته ای ۶ تن به شهرستان لارستان اختصاص می یابد که به این ترتیب در زمان توزیع به ناچار به ازاء هر نفر ۲ عدد مرغ اختصاص می یابد.
وی اضافه کرد: درخواست افزایش سهمیه از طرف جهاد کشاورزی لارستان داده شده که پیگیری و کمک فرمانداری و اداره «صمت» با توجه به دبیر بودن ستاد تنظیم بازار شهرستان را میطلبد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار