توجه به آنچه که در فضای مجازی می گذرد و نیز غیرقابل اعتماد بودن اروپا در تلاش برای رفع تحریم ها در چارچوب برجام از محورهای سخنان امامان جمعه در استانها بوده است.
کد خبر: ۷۰۲۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱ 11 January 2019

 

تابناک فارس به نقل از ایسنا: آیت‌الله لطف‌الله دژکام، امام جمعه شیراز در خطبه‌های نماز جمعه شیراز با یادآوری اینکه دشمنان نظام همواره از ابتدای پیروزی انقلاب تا امروز برای ترویج ناامیدی در جامعه ایران تلاش کرده‌اند و اکنون با استفاده از فضای مجازی این هدف را دنبال می‌کنند، تصریح کرده، هر کس که در دل امید به رحمت الهی نداشته باشد، در هر پست و مقامی که باشد، مرتکب گناه کبیره شده است.

آیت‌الله دژکام، راهکار ایجاد امید و نشاط در جامعه را توجه به خداشناسی و تقویت آن در جامعه دانسته و گفته، ساز و آواز ممکن است انسان را برای مدت کوتاهی از اصل مسئله غافل و از مشکل دور کند، اما نمی‌تواند ایجاد کننده امید در جامعه باشد؛ حل مسائل اساسی با ایجاد و تقویت امید به خدا ممکن خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان فارس همچنین به تجمع دانشجویان در حمایت از شهروندان بی‌سرپناه، اشاره کرد و ادامه داده، هم از دانشجویان و هم از مسئولانی که به مطالبه آنان توجه درست داشتند، قدردانی می‌کنم. آنچه برایمان باید مهم باشد اینست که اجازه ایجاد یا توسعه آسیب‌های اجتماعی را در جامعه ندهیم تا خدای ناکرده انگشتی به سمت جامعه ما دراز نشود.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با تصریح اینکه تغییر مکرر و کوتاه مدت مدیریت ارشد در فارس، لطمه‌ی زیادی به این استان زده است، تصریح کرده، تعدد مدیران موجب شده که کارها قبل از تکمیل متوقف شود؛ باید فرصت خدمت را برای مدیران بیش از گذشته فراهم کنیم تا مدیر در مسیر خدمت بهتر حرکت کند.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار