حجت‌الاسلام «سید عزیز الله هاشمی‌زاده» گفت:با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری خطاب به امت اسلامی، افزود: مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم خطاب به امت اسلامی فرمودند «آمریکایی‌ها هیچ اعتباری در قول، تهدید و امضا ندارند».
کد خبر: ۷۰۲۱۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰ 12 January 2019

تابناک فارس به نقل از دفاع پرس: حجت‌الاسلام «سید عزیز الله هاشمی‌زاده» در خطبه‌های عبادی، سیاسی نمازجمعه این هفته «فیروزآباد» که در مصلی این شهرستان برگزار شد با اشاره به سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا و هشت کشور عربی، اظهار داشت: خروج نیروها و جنگ افروزان آمریکایی از سوریه که تلفات سنگین نیروی انسانی را در منطقه به بار آورد، سرانجام تحت حمایت های رژیم صهیونیستی از مهلکه فرار کند.

وی افزود: امریکا در تمامی زمینه‌ها در منطقه شکست را پذیرفته و تردیدی نیست که بازنده اصلی آمریکایی‌ها هستند.

امام‌جمعه فیروزآباد ادامه داد: ما به‌صراحت اعلام می‌کنیم که کشورهای عربی قادر به حفظ منافع آمریکا تحت عنوان ناتو عربی نیستند؛ چراکه کشورهای عربی با ضعف بنیه دفاعی و حتی کمک‌های نظامی آمریکا قادر بر برخورد نظامی با ایران نیستند.

هاشمی‌زاده اضافه کرد: تاریخ نشان داده که این کشورها هیچ‌وقت نتوانسته با هم متحد شوند، زیرا همیشه از درون اختلافات سیاسی و مرزی داشته‌اند.

وی ابراز داشت: تنها درآمد آمریکا در منطقه از کشورهای عربی بوده و از هم پاشیدن اوضاع اقتصادی کشورها، آمریکا را با شکست دیگری روبه‌رو خواهد کرد که مجبور است عقب‌نشینی کند.

امام‌جمعه فیروزآباد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دیدار مردم قم در ۱۹ دی با رهبر انقلاب اسلامی بیان داشت: به فرموده مقام معظم رهبری قیام خونین مردم قم، زیربنای انقلاب اسلامی است و آمریکایی‌ها در محاسبات خود بسیار اشتباه می‌کنند

هاشمی‌زاده گفت: اما اشتباهات آمریکایی‌ها را در تحلیل‌های آخرین روزهای حکومت پهلوی می‌توان مشاهده که رئیس‌جمهور آمریکا 10 روز قبل از قیام مردم قم، ایران را جزیره ثبات در منطقه معرفی کرد درحالی‌که همان روزها قیام مردم قم منجر به سرنگونی حکومت پهلوی شد.

وی با اشاره به تحلیل دیگر سیاست‌مداران آمریکایی مبنی بر اینکه تحریم اقتصادی می‌تواند تا شش ماه دیگر انقلاب را از میان ببرد، خاطرنشان کرد: تحلیل سیاست‌مداران آمریکایی به واقعیت نپیوست و همه نقشه‌ها و تصورات آنان نقش بر آب شد.

امام‌جمعه فیروزآباد با اشاره به تحلیل حضرت امام خمینی (ره) و فروپاشی سوسیالیسم تصریح کرد: در همین زمان امام خمینی (ره) اعلام می‌کند فروپاشی و صدای خرد شدن استخوان‌های سوسیالیسم را می‌شنوم و همه دنیا مشاهده کرد که این تحلیل آمریکایی‌ها در بخش تحریم اقتصادی به شکست انجامید

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری خطاب به امت اسلامی، افزود: مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم خطاب به امت اسلامی فرمودند «آمریکایی‌ها هیچ اعتباری در قول، تهدید و امضا ندارند».

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار