استاندار فارس با بیان این که از صدا و سیمای استان می خواهم که دو طرح بزرگ و تاثیرگذار در استان و کشور مطرح و پی گیری کند، پیشنهاد مدیرکل صدا وسیما مبنی بر راه اندازی شبکه گردشگری را مطلوب و کاربردی خواند و از حمایت همه جانبه خود برای تحقق این مهم خبرداد.
کد خبر: ۷۰۲۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸ 12 January 2019
مدیرکل صدا و سیمای فارس با تبریک به استاندار جدید از آمادگی همه جانبه رسانه استانی برای تحقق برنامه های مدیر ارشد اجرایی استان براساس چشم انداز توسعه فارس خبرداد.
 
سهرابی با اشاره به ویژگی های منحصر به فرد فارس در حوزه صنعت، گردشگری از موافقت مدیران ارشد رسانه ملی با راه اندازی شبکه رادیویی ملی گردشگری به میزبانی فارس در شهر شیرازمشروط به موافقت و مشارکت استان خبرداد وتصریح کرد: استان های دیگر نیز تمایل و درخواست خود را برای میزبانی شبکه گردشگری به رسانه ملی ارائه داده اند اما هیچ کدام از آن ها قابلیت و ظرفیت استان فارس را ندارند بنابراین شایسته است همه فعالان این حوزه همچنین مسئولان و متولیان، استانداری فارس و صدا وسیما را برای تحقق این اقدام مهم یاری کنند.
 
مدیرکل صدا وسیمای فارس همچنین از آمادگی این مرکز برای افتتاح 160 پروژه فنی و تولیدی خبرداد و ابراز امیدواری کرد با حضور مدیران ارشد رسانه ملی این طرح های مهم که بخش زیادی از آنها ایستگاههای تلویزیون دیجیتال در مناطق مختلف استان هستند افتتاح و راه اندازی شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار