امام جمعه نی‌ریز در خطبه‌های نماز جمعه گفت: «ما با شادی مخالف نیستیم. امیدواریم جوانان ما همیشه با نشاط و مردم ما همیشه شاد و خوشحال باشند؛ اما با گناه و برنامه‌های غلط مخالفیم. مسئولان مواظب باشند؛ کاری که خلاف شرع است نباید در شهر انجام شود.»
کد خبر: ۷۰۲۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲ 12 January 2019

تابناک فارس به نقل از هورگان: آیت‌ا... سید‌محمد فقیه در خطبه‌های نماز جمعه ۲۱ دی اظهار داشت: «ما با شادی مخالف نیستیم. امیدواریم جوانان ما همیشه با نشاط و مردم ما همیشه شاد و خوشحال باشند؛ اما با گناه و برنامه‌های غلط مخالفیم. مسئولان مواظب باشند؛ کاری که خلاف شرع است نباید در شهر انجام شود.»

ایشان قبول نشدن دعاها را به خاطر نبود امر به معروف و نهی از منکر در جامعه دانست و گفت: «وقتی گناه کنیم یا در جلسه گناه شرکت کنیم، برکت از شهر می‌رود و خدا بارانش را نازل نمی‌کند. نباید به بهانه‌های مختلف خلاف شرع انجام شود.»

خطیب جمعه نی‌ریز افزود: «وظیفه همه مسئولان است که جلوگیری کنند. اگر خودشان این کارها را کنند که دیگر وای بر احوالشان؛ اصلاً مسئول جمهوری اسلامی نیستند. اگر بر خلاف شرع عمل کنند خادم نیستند؛ خائن‌اند. اصلاً ارزش ندارند و قابل احترام نخواهند بود.»

عضو خبرگان رهبری در جایی دیگر از سخنان خود گفت: «مسئولان نظام باید مدافع دین خدا باشند، از اسلام قرآن و مذهب دفاع کنند و نگذارند جامعه اسلامی آلوده شود. برای رضای خلق با خدا مخالفت نکنید. هر چه می‌توانید رضایت خدا را جلب و او را از خودتان راضی کنید. هیچ کس جانشین خدا نیست. اگر خدا را راضی کردید، خلق خدا هم راضی می‌شود.»

آیت‌ا... فقیه ولادت حضرت زینب و روز پرستار را تبریک گفت و عنوان داشت: «پرستاری بزرگترین خدمتی است که مرد و زن می‌توانند انجام دهند.»

امام جمعه نی‌ریز خلف وعده کشورهای غربی را در اجرای برجام یادآور شد و گفت: «به امید خدا در چهلمین سال پیروزی انقلاب سه ماهواره را به فضا پرتاب خواهیم کرد؛ موضوعی که باعث ناراحتی شدید دشمنان ما شده است. آنها نمی‌توانند جلوی پیشرفت ما را بگیرند.»

ایشان خطاب به دولت گفت که مواظب باشید در برنامه‌ریزی بودجه حقوق مردم و معیشت آنها رعایت و رفاه عمومی در نظر گرفته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار