مدير بورس منطقه‌ای فارس گفت: 195 ميليون و 526 هزار سهم و حق تقدم به ارزش 473 ميليارد ريال هفته‌ گذشته در بورس فارس مبادله شد.
کد خبر: ۷۰۲۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸ 12 January 2019

تابناک فارس به نقل از فارس:کرشمه ترابیان بابیان این‌که 33 درصد از معاملات هفته‌ی گذشته مربوط به خرید و 67 درصد از معاملات مربوط به فروش سهام است، اظهار داشت: در معاملات بورس منطقه‌ای فارس 131 میلیون و 379 هزار سهم مبادله شد.

وی با اشاره به مبادله 254 میلیارد ریالی حق تقدم، افزود: تعداد سهام مبادله شده در این هفته مربوط به 303 شرکت است که در این مدت برای 62 نفر کد سهام‌داری جدید صادر شد.

مدیر بورس منطقه‌ای استان فارس بابیان این‌که بیشترین تقاضای خرید سهام مربوط به شرکت‌های «پارس خودرو»، «ایران خودرو» و «داروسازی کوثر» بود، گفت: شرکت‌های «ریل سیر کوثر»، «توکا ریل» و «ایران خودرو دیزل» بیشترین تقاضای فروش سهام را داشتند.

ترابیان بیشترین ارزش ریالی خرید سهام را مربوط به شرکت‌های «سنگین هپکو»، «سایپا دیزل» و «پتروشیمی خراسان» عنوان کرد و ادامه داد: سهام شرکت‌های «سایپا دیزل»، «نوش پونه مشهد» و «پتروشیمی شازند» بیشترین ارزش ریالی فروش را داشتند.

وی با اشاره به فعالیت 28 شرکت کارگزاری در بورس از افزایش 3931 واحدی شاخص کل بازار خبر داد و تصریح کرد: شاخص کل بازار به عدد 164 هزار و 829 رسید.

برچسب ها: بورس ، فارس ، معامله
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار