آفرینی گفت:بیان اینکه تهران باید نگاه ویژه ای در تخصیص بوددجه ها به شیراز داشته باشد، تأکید کرد: شیراز با توجه به جاذبه های گردشگری آبروی جهانی دارد و باید به داد این شهر رسید، چرا که امکانات درخور آوازه این شهر نیست.
کد خبر: ۷۰۲۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۰ 13 January 2019

تابناک فارس به نقل از شبستان: «یوسف آفرینی» اولین جلسه هم اندیشی طرح «سهم» با حضور رابطین ادارات کل استان فارس با بیان اینکه شیراز محلی برای تفریح کارکنان جنوب کشور شده، گفت: شیراز محلی برای انتقال معتادان از استان های دیگر شده و استان های دیگر آنها با اتوبوس معتادان خود را به اینجا می فرستند و همین سبب انباشتگی معتادان در شیراز شده است.

 

رئیس اداره پیشگیری و ساماندهی آسیب های اجتماعی شهرداری شیراز افزود: کمپ ماده ۱۶ مردان در حوزه اعتیاد ۲۴۰ نفر بودجه مالی داره در حالیکه بیش از یک هزار معتاد متهاجر در خیابان ها دادیم.

 

وی با بیان اینکه تهران باید نگاه ویژه ای در تخصیص بوددجه ها به شیراز داشته باشد، تأکید کرد: شیراز با توجه به جاذبه های گردشگری آبروی جهانی دارد و باید به داد این شهر رسید، چرا که امکانات درخور آوازه این شهر نیست.

 

آفرینی خاطرنشان کرد: حضور معتادان در بافت تاریخی سبب شده تا توریست لذت کافی را نبرد و با خاطره ای ناخوشایند به کشورش برگردد بنابراین باید بودجه متفاوتی برای حفظ آبروی ملی درنظر گرفته شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار