نماینده مردم لارستان: افزایش 20 درصدی حقوق که در لایحه بودجه سال آینده مطرح شده است، شامل نمایندگان و مقامات نمی‌شود.
کد خبر: ۷۰۳۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵ 14 January 2019


تابناک فارس به نقل از تسنیم:جمشید جعفرپور نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی از پیشنهاد خود مبنی بر عدم افزایش حقوق نمایندگان مجلس و مقامات در سال 98 خبر داد و گفت: این پیشنهاد با توجه به شرایط اقتصادی جامعه در راستای همراهی با مردم مطرح شده است.

 

وی افزود: بر اساس این پیشنهاد افزایش 20 درصدی حقوق که در لایحه بودجه سال آینده مطرح شده است، شامل نمایندگان و مقامات نمی‌شود.

نماینده مردم لارستان در مجلس تصریح کرد: در این هفته طی جلسه‌ای با اعضای هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق بودجه سال 98، پیشنهاد خود را مطرح می‌کنم تا ببینیم که در چه قالبی می‌شود این پیشنهاد را مطرح کرد.

جعفرپور اظهار داشت: پیشنهاد دیگر نیز مطرح است مبنی بر اینکه، نه تنها حقوق نمایندگان در سال افزایش نیابد، بلکه به صورت داوطلبانه بخشی از حقوق خود را نیز دریافت نکنند و این بخش از حقوق آنها به حساب کمیته امداد واریز شود تا این کمیته شود و از طریق کمیته امداد بین نیازمندان توزیع شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تاکید کرد: البته این پیشنهاد باید در کمیسیون تلفیق مطرح و به تصویب اعضای کمیسیون برسد و پس از آن در صحن علنی پارلمان نیز مطرح و تصویب شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار