تیم فوتبال ملوان انزلی در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ دسته اول با پیروزی مقابل قشقایی فارس از قعر جدول جدا شد.
کد خبر: ۷۰۴۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰ 17 January 2019

تابناک فارس به نقل از فارس: دو تیم فوتبال قشقایی فارس و ملوان انزلی از هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ دسته اول در ورزشگاه پارس شیراز از ساعت 14 به مصاف یکدیگر رفتند.

داور: علی‌اصغر مؤمنی

کمک‌ها: اسماعیل احمدی، دانیال باشنده و ابوالحسن دل‌باز

ناظر داوری: اسماعیل آمری

ملوانان در پایان هفته هجدهم با کسب 11 امتیاز قعرنشین لیگ به شمار می‌روند و برای فرار از منطقه سقوط چاره‌ای جز پیروزی مقابل تیم هشتم جدول ندارند، آن‌ها باید منتظر لغزش احتمالی یکی از سه تیم کارون، مس رفسنجان و خونه به خونه باقی‌مانده و از قعر جدول دل بکنند.

ترکیب ملوان انزلی:

حمید عرفانی، وحید حیدریه، امیرمهدی جانملکی، عظیم گوک، حافظ یعقوبی، عباس عامری، میلاد کمندانی، محمد حسین پور، میلاد احمدی، محمدرضا نقدی پور و شهریار مغانلو

سرمربی: محمد احمدزاده

ترکیب قشقایی فارس:

مسلم حق‌شناس، محمدحسین چگینی، امید کریمی، علی آزادمنش، هادی خادم، محمدجواد عباسی، مسعود اسدی، سیدمحمد مهری، حسین صادقی، مرتضی سنجابکی و سروش سعیدی

سرمربی: مهدی فروردین

شاگردان محمد احمدزاده نیمه نخست به‌خوبی بازی را کنترل کردند و راه‌های نفوذ را بر حریف سخت‌کوش خود بستند، ملوانان در نیمه دوم در همان دقایق ابتدایی به گل دست یافتند، محمد حسین پور در دقیقه 49 زننده گل ملوان بود.

تیم قشقایی که همه‌چیز را ازدست‌رفته می‌دید دست به یک بازی انتحاری زد و موقعیت‌های پرشماری بر روی دروازه ملوان تدارک دید، این حملات با دفاع باصلابت ملوانان روبه‌رو شد و بازی در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود ملوان خاتمه یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار