مرادی حل مشکلات اقتصادی را نیز از سوی مسئولان خواستار شد و اظهار داشت: برای تأمین هزینه‌های کشور یکی از راه‌ها، اخذ مالیات از ثروتمندانی است که فرار مالیاتی دارند و مسؤولان باید این افراد را ملزم به پرداخت مالیات کنند.
کد خبر: ۷۰۴۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶ 18 January 2019

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت‌الاسلام محمدحسن مرادی در خطبه‌های نماز جمعه با توجه به هم‌زمانی جشن‌های دهه فجر با ایام فاطمیه، خواستار حفظ شان حضرت فاطمه زهرا (س) در این ایام شد و گفت: در تمام برنامه‌ها باید حرمت این شخصیت عظیم جهان اسلام حفظ شود.

وی در وصف دختر گرامی پیامبر اسلام (ص) نیز گفت: پیامبر ما (ص)، حضرت زهرا (س) را الگوی کامل نامید و وی را سرور زنان عالم از روز ازل تا ابد خواند.

مرادی حضرت زهرا (س) را حلقه وصل نبوت و امامت دانست و بیان داشت: اگر این بانوی بزرگ نبود، عاشورا و حتی امید به آینده حضرت صاحب‌الزمان(عج) نیز نبود.

مرادی همچنین با اشاره به ویژگی‌های اخلاقی حضرت زهرا (س) اظهار داشت: حضرت زهرا (س) در عفاف، پاک‌دامنی، تربیت فرزندان، ازدواج آسان و ساده، برای همه انسان‌ها سرمشق است.

امام‌جمعه موقت شیراز همچنین با اشاره به تغییر ارزش‌ها و ملاک‌ها در ازدواج جوانان نیز گفت: متأسفانه امروز خانواده‌ها از ازدواج ترس دارند چراکه الگویی چون حضرت زهرا(س) را برای جوانان خود تفهیم نکرده‌اند.

وی افزود: برخی جوانان به دلیل نداشتن الگوی مناسب برای ازدواج، بیشتر به دنبال جمال و جلال و جهاز طرف مقابل هستند، در صورتی که اگر الگویی چون فاطمه زهرا داشته باشند، به مسائل مهم تر زندگی توجه خواهند کرد و تا این اندازه مسائل مادی برایشان مهم نمی شود.

مرادی خاطرنشان کرد: امروز به دلیل توجه صرف به مادیات، روزبه‌روز سن ازدواج در کشور افزایش یافته است؛ چراکه ملاک و معیار همین شده است.

امام جمعه موقت شیراز همچنین به دهه فجر انقلاب اسلامی و تبیین ویژگی‌های انقلاب 57، پرداخت و اظهار داشت: این دهه فرصتی برای شناخت آسیب‌ها و تشریح دستاوردهای نظام برای جوانان است.

وی ماندگاری انقلاب اسلامی را نتیجه انفاس قدسی امام راحل، امدادهای غیبی حضرت حق و اخلاص و فداکاری مردم در صحنه‌های مختلف دانست و افزود: انقلاب در این 40 سال، رویش‌های بسیاری داشته و موفق به انتقال ارزش‌ها به اقصی نقاط دنیا شده است.

مرادی همچنین اظهار داشت: اندیشه‌های انقلاب باید با عبرت از دیروز و امید به آینده تبیین شود و رسیدن به افق‌های دور، با فداکاری و تلاش امکان‌پذیر خواهد بود.

وی با اشاره به دشمنی‌های بسیار در حق نظام اسلامی نیز گفت: امروز کشور ما با جنگ‌های گوناگون ازجمله جنگ رسانه‌ای، سایبری، نرم، نیابتی، اقتصادی و ... مواجه و این خصومت‌ها به دلیل خاصیت عدالت ورزی انقلاب است که برای حفظ آن باید ایثار ازخودگذشتگی نشان داد.

امام‌جمعه موقت شیراز افزود: انقلاب اسلامی تنها انقلابی است که به ۴۰ سالگی رسیده و نباید گذاشت با پررنگ کردن مشکلات اقتصادی از سوی دشمن، دستاوردهای بسیار آن نادیده گرفته شود.

مرادی حل مشکلات اقتصادی را نیز از سوی مسئولان خواستار شد و اظهار داشت: برای تأمین هزینه‌های کشور یکی از راه‌ها، اخذ مالیات از ثروتمندانی است که فرار مالیاتی دارند و مسؤولان باید این افراد را ملزم به پرداخت مالیات کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار