امام‌جمعه فیروزآباد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به به نزدیک شدن دهه فجر و تجربه چهل‌ساله انقلاب خاطرنشان کرد: تجربه چهل‌ساله ملت ایران نشان داد که عزت کشور به استکبارستیزی آن است.
کد خبر: ۷۰۴۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰ 18 January 2019

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت‌الاسلام سید عزیزالله هاشمی‌زاده در خطبه‌های عبادی، سیاسی نماز جمعه این هفته فیروزآباد با اشاره به اوضاع بحرانی تورم در کشور اظهار داشت: لازم است همه به این مهم توجه و از اسراف‌کاری در تالارهای پذیرایی شهر و همچنین حامل‌های انرژی جلوگیری کنند چراکه صرفه‌جویی و جلوگیری از اسراف در تمام موارد زندگی تکلیف و توصیه شرعی و منطق عقلانی است.

وی به اسراف در برخی محافل و مجالس جشن و عزا اشاره کرد و افزود: توصیه می‌شود به‌جای این اسراف‌ها، رسیدگی به فقرا و مستمندان مدنظر قرار گیرد.

امام جمعه فیروزآباد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیانات مهم رهبر انقلاب در جمع مردم قم به مناسبت روز ۱۹ دی در مورد مبانی خصومت آمریکا با ایران و انقلاب، خاطرنشان کرد: آمریکا که بر اساس ماهیت سودجویانه به‌سرعت به یک دولت استعمارگر تبدیل شد به این باور رسید که باید منافع خود را خارج از کشور تأمین کند.

وی بیان داشت: جمله معروف دولت آمریکا پاسخ به چرایی دخالت خود در سراسر جهان است و می‌گوید ما در سراسر جهان منافعی داریم که باید تأمین شود.

هاشمی‌زاده با اشاره به فرموده رهبر انقلاب اسلامی ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند بر همین اساس آمریکا به خود اجازه می‌دهد که در ۷۰ کشور دنیا ۸۰۰ پایگاه نظامی احداث کند که انقلاب اسلامی ایران جلو این منافع را گرفته است.

امام‌جمعه فیروزآباد، روحیه استکباری آمریکا و خوی برتری‌طلبان آن‌ها که خود را لایق‌ترین افراد برای رهبری دنیا می‌دانند، تقابل حق بر باطل که یک قدرت مانند ایران در دنیا پیداشده که با این پدیده ظالمان مخالف بوده، شکست‌های پی‌درپی در مقابل تمدن اسلامی در مهار و براندازی نظام اسلامی که افول قدرت آمریکا را رقم‌زده و هویت انقلاب اسلامی ازجمله موارد دینی متعالی اسلام، مانند استکبارستیزی انقلاب باعث شده مقابل روحیه برتری‌جویی آمریکا بایستد را ازجمله دلایل خصومت‌های آمریکا عنوان کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به به نزدیک شدن دهه فجر و تجربه چهل‌ساله انقلاب خاطرنشان کرد: تجربه چهل‌ساله ملت ایران نشان داد که عزت کشور به استکبارستیزی آن است.

هاشمی‌زاده بابیان دستاوردهای چهل‌ساله انقلاب اسلامی تصریح کرد: ایران اسلامی هشتمین کشور تولیدکننده اورانیوم ۲۰ درصد در جهان، احداث‌کننده بلندترین سد بتنی، سومین کشور تولیدکننده داروی ام‌اس، جزء پنج ارتش در حوزه سایبری، نخستین تولیدکننده پودر استخوان در جهان و تنها کشور تولیدکننده لوله‌های چدنی دو هزار میلی‌متری در آسیا است.

امام‌جمعه فیروزآباد همچنین افزود: ایران سومین کشور تولیدکننده دکل‌های انتقال برق در جهان و در ردیف ۸ کشور فضائی، ششمین کشور تولیدکننده زیردریایی در جهان و اولین کشور تولیدکننده داروی گیاهی برای درمان روماتیسم در جهان است که ما بقیه دستاوردهای ایران در سطح جهانی در هفته‌های آتی بیان خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار