نماینده مردم شیراز:ورزش می‌تواند نقش ارزنده‌ای در پیشرفت و سلامتی جامعه داشته باشد، بنده خودم از نزدیک شاهد راهپیمایی‌های خانوادگی ورزش صبحگاهی هستم، البته این موضوع برای فرهنگ شدن نیازمند تبلیغ است و متاسفانه صداوسیما به رسالت خود در تبدیل ورزش همگانی به یک فرهنگ نهادینه عمل نمی‌کند و این انتقاد به جایی است.
کد خبر: ۷۰۴۸۹۷
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹ 19 January 2019

تابناک فارس به نقل از برنا: علی اکبری، نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، پیرامون رشد ورزش در چهار دهه بعد از انقلاب اسلامی به خبرنگار برنا گفت: ما در ورزش گام‌های بسیار بلندی در جهت توسعه رشته‌های مختلف و ورزش همگانی برداشته‌ایم و این موضوع از برکات انقلاب اسلامی است که ورزش پیشرفت بسیار مطلوبی در 4 دهه گذشته داشته است.

وی افزود: ورزش می‌تواند نقش ارزنده‌ای در پیشرفت و سلامتی جامعه داشته باشد، بنده خودم از نزدیک شاهد راهپیمایی‌های خانوادگی ورزش صبحگاهی هستم، البته این موضوع برای فرهنگ شدن نیازمند تبلیغ است و متاسفانه صداوسیما به رسالت خود در تبدیل ورزش همگانی به یک فرهنگ نهادینه عمل نمی‌کند و این انتقاد به جایی است.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در ادامه اظهار داشت: ما در ورزش قهرمانی گام‌های بسیار خوبی را برداشته‌ایم و در آسیا در بسیاری از رشته‌های انفرادی قدرت اول هستیم، در ورزش بانوان و ورزش معلولان دستاوردهای بسیار خوبی داشتیم، ورزش ایران در مسابقات پاراآسیایی در جایگاه سوم در سال جاری قرار گرفت و نشان‌دهنده عزم معلولان جامعه ایران است و خوشبختانه مسئولان کشور به معقوله ورزش نگاه خاص و ویژه‌ای دارند، شما می‌بینید پس از این رقابت‌های مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی به صورت جداگانه قهرمانان ورزشی را به حضور می‌پذیرند و مورد تفقد خودشان قرار می‌دهند.

اکبری در پایان پیرامون این سوال که آیا مسابقات جام ملت‌های آسیا را پیگیری می‌کند یا خیر اظهار داشت: بله، تا جایی که مقدور باشد پیگیری می‌کنم. فوتبال طرفداران زیادی در کشور ما دارد و فکر می‌کنم ما قرعه ساده‌ای تا قهرمان شدن در این رقابت‌ها داریم. البته این بدان معنا نیست همه حریفان را دست‌کم بگیریم ولی من معتقدم تیم ملی می‌تواند مقتدرانه عمان را از پیش رو بردارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار