برای نخستین بار کارگاه آموزش کشت زعفران در اوز در دانشگاه آزاد اوز برگزار شد.
کد خبر: ۷۰۵۱۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵ 19 January 2019

تابناک فارس به نقل از میلاد لارستان: برای نخستین بار کارگاه آموزش کشت زعفران در اوز به همت شرکت پژواک اندیشه خاطره سبز با همکاری شورای اسلامی شهر اوز و تحت نظارت ادارات وابسته به سازمان جهاد کشاورزی، در دانشگاه آزاد اوز برگزار شد.

آتش فراز بخشدار اوز ضمن تشکر از برگزار کنندگان این کارگاه گفت: برای هر کارآفرینی نیاز به آموزش است هدف این نیست که حتما همه افراد شرکت کننده در این کارگاه در آینده به کشت زعفران مشغول شوند بلکه اگر تعدادی از شما هم جذب این کار شوند کافی است، بنابراین اگر آموزش های لازم در هر زمینه ای توسط متخصصین آن حوزه داده شود ما در در منطقه به واسطه این مشاغل به خودکفایی خواهیم رسید.

نظام پور رئیس نمایندگی جهاد کشاورزی اوز نیز در سخنانی گفت: سازمان جهاد کشاورزی با اهداف کلان حمایت، هدایت و نظارت بر تولیدات و عرصه تولیدات تلاش دارد که بتواند اشتغال هایی را در شهرهای کوچک و روستاها ایجاد کند و بی شک برگزاری این‌گونه کلاس های اموزشی باعث می شود که جامعه با این مشاغل آشنا شوند.

در ادامه این کارگاه مهندس مریم زارعی از مدرسین برتر استانی به ارائه آموزش های لازم در باره کاشت زعفران در محیط های خاکی، گلخانه ای، ایروپونیک و هیروپونیک پرداخت.

در این کارگاه آموزشی بیش از ۴۰ نفر شرکت داشتند که به آن ها گواهی شرکت در کارگاه داده خواهد شد.

برچسب ها: کشت ، زعفران ، اوز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار