فرمانده انتظامي استان از دستگيري همدست كارمند شعب يكي از بانك ها با 24 ميليارد ريال اختلاس بعد از 3 سال در شهرستان "گراش" خبر داد.
کد خبر: ۷۰۵۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۴ 19 January 2019

تابناک فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس":سردار "احمدعلي گودرزي" بيان كرد: در سال 94، در پي شكايت نماينده حقوقي يكي از بانك ها در شهرستان "گراش" مبني بر اختلاس ميلياردي توسط يكي از كارمندان، موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران پليس آگاهي قرار گرفت.

فرمانده انتظامي استان فارس ادامه داد: در سال 94 ماموران پس از بررسي هاي اطلاعاتي سريعا در يك عمليات ضربتي، كارمند اختلاسگر را دستگير كه در بازجويي فني و تخصصي اقرار كرد كه مبلغ 24 ميليارد ريال اختلاس و به حساب همدست خود واريز كرده است.

سردار "گودرزي" با بيان اينكه همدست وي از سال 94 متواري بوده است، تصريح كرد: كاركنان پليس آگاهي كه با هوشياري و حساسيت اين پرونده را پيگيري مي كردند در نهايت با شگردهاي اطلاعاتي به سرنخ هايي در اين زمينه دست يافتند.

اين مقام انتظامي با اشاره به اينكه متهم در يكي از استان هاي جنوبي خود را از ديد پليس مخفي كرده بود، عنوان داشت: ماموران پس از اخذ نيابت موفق شدند در يك عمليات ضربتي متهم را دستگير و به شهرستان "گراش" انتقال دهند.

فرمانده انتظامي استان افزود: متهم در بازجويي فني و تخصصي اقرار كرد كه مبلغ 24 ميليارد ريال اختلاس توسط يكي از كارمندان بانك كه با هم دوست بوده اند در سال 94 به حساب وي واريز شده است كه پس از تشكيل پرونده تحويل مراجع قضائي و از آن طريق روانه زندان شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار