فضای مجازی برای همه تریبون درست کرده است، به طور مثال این فردی که اخیرا خلع لباس شده بیش از یک میلیون پیگیرکننده و مخاطب داشته و متاسفانه اجازه نداده اند سالم سازی درستی در فضای مجازی ایجاد شود.
کد خبر: ۷۰۵۲۷۵
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۲:۵۹ 20 January 2019

به گزارش تابناک قم، آیت‌الله مکارم شیرازی گفت: در حوزه مشکلات مهمی در زمینه مفاهیم کتاب‌ها وجود دارد و بعضا در هفته ۲۰ جلد کتاب نوشته می‌شود که لازم است گروهی به رصد مفاهیم این کتاب‌ها بپردازند.

وی تصریح کرد: گروهی در شورای عالی انقلاب فرهنگی باید به فضای مجازی بپردازند، چرا که سابقا تریبون‌ها در اختیار امامان جمعه و خطبای مساجد بود، اما این فضای مجازی برای همه تریبون درست کرده است، به طور مثال این فردی که اخیرا خلع لباس شده بیش از یک میلیون پیگیرکننده و مخاطب داشته و متاسفانه اجازه نداده اند سالم سازی درستی در فضای مجازی ایجاد شود.

این مرجع تقلید افزود: باید مشخص شود که پهنای باند به چه کسانی باید داده شود و با استفاده از پهنای باند می‌شود فضا‌های مجازی فاسد را کمرنگ کرد، اما متاسفانه این کار را نمی‌کنند.

آیت‌الله مکارم شیرازی یادآور شد: دولت برای حل مشکل فضای مجازی علاقه‌مند است، اما دل نمی‌سوزاند و در این شرایط که دیگران کوتاه می‌آیند، مراکزی مانند شورای عالی انقلاب فرهنگی باید جور آن‌ها را نیز متحمل شوند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار