فرماندار سیروان گفت: نمایندگی هیچکدام از ادارات این شهرستان تعطیل نشده است و اخبار منتشر شده در این خصوص به هیچ وجه صحت ندارد.
کد خبر: ۷۰۵۲۸۷
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۷ 20 January 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ جواد رحیمی مقدم با بیان اینکه شایعاتی در خصوص تعطیلی نمایندگی 2 اداره در این شهرستان در فضای مجازی و برخی سایت ها و خبرگزاری ها منتشر شده است، اظهار کرد: تمامی ادارات و نمایندگی های مستقر در این شهرستان طبق روال عادی به فعالیت خود ادامه می دهند و هیچگونه مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

فرماندار سیروان تاکید کرد: روز گذشته مدیران 2 اداره مورد نظر با هماهنگی قبلی و به منظور انجام امورات اداری در محل حاضر نبودند که به اشتباه در اخبار منتشر شده تعطیل اعلام شدند.

رحیمی مقدم با بیان اینکه مدیران این ادارات امروز در محل کار حاضر بودند، افزود: مردم شهرستان طبق روال قبلی می توانند برای انجام امور اداری به این ادارات مراجعه کنند.

وی یادآور شد: از زمان ارتقا سیروان به شهرستان و تفکیک از شهرستان چرداول تا کنون 25 اداره و 11 نمایندگی دستگاه های اجرایی در این شهرستان مستقر شده است وکه در حال حاضر به فعالیت خود ادامه می دهند.

فرماندار سیروان تاکید کرد: با وجود اینکه چارت اداری تعدادی از دستگاه های اجرایی در این شهرستان مصوب نشده اما به منظور رفاه حال مردم نمایندگی آنها در شهرستان مستقر شده است.

رحیمی مقدم افزود: تصویب چارت سازمانی اداراتی که به صورت نمایندگی در شهرستان مشغول به خدمت هستند به صورت جدی پیگیری می شود و امیدواریم با مساعدت بیشتر مسئولان در سریع ترین زمان ممکن محقق شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار