فرماندار دهلران:
فرماندار دهلران از هزینه 65 میلیارد ریالی دولت برای بهبود زیرساخت های بخش سراب میمه خبر داد.
کد خبر: ۷۰۵۲۹۶
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹ 20 January 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ سید حسینعلی موسوی در دیدار با مردم روستاهای تختان و آگره بید بخش سراب میمه اظهار داشت: امسال 65 میلیارد ریال از محل کمیته برنامه ریزی شهرستان برای بهبود زیرساخت های مختلف بخش سراب میمه هزینه می شود.

وی با اشاره به خدمات دولت در دورترین نقاط و بویژه مناطق روستایی افزود: ٣0 میلیارد ریال از این اعتبار برای راه های گورابین هزینه می شود ضمن اینکه رفع مشکلات رانشی مسیر ارتباطی گورابین نیز در دستور کار قرار دارد.

فرماندار دهلران یادآور شد: پنج میلیارد ریال در حوزه گردشگری تختان و 2 میلیارد و 500 میلیون ریال نیز برای خانه بهداشت روستا اختصاص یافته است.

موسوی با تاکید بر دیدارهای چهره به چهره با مردم و سیاست دولت در این زمینه یادآور شد: رفع مشکلات طرح هادی روستایی و تفاهم نامه با آب و فاضلاب روستایی برای برطرف کردن مشکلات آب شرب روستا نیز انجام شده و در آینده این مشکل نیز مرتفع می شود.

وی همچنین با مردم روستای آگره بید بر اجرای طرح هادی ، رفع مشکل آنتن دهی تلفن همراه و جدول کشی و آب شرب این منطقه تاکید کرد و گفت: در اعتبارات سال آینده برای طرح هادی روستایی منابع مورد نیاز لحاظ خواهد شد.

فرماندار دهلران اضافه کرد: این روستاها با توجه به دارا بودن کد روستایی نیاز است شرکت آبفار در خصوص تامین آب این مناطق اقدام کند.

موسوی بر لزوم تحویل آب شرب این روستاها توسط اب و فاضلاب روستایی از امور عشایر تاکید کرد و افزود: بر اساس تفاهم نامه آب شرب این روستاها به اب و فاضلاب روستایی واگذار و ظرف مدت یک ماه برآوردهای لازم را انجام و در اعتبارات سال جدید و کمیته برنامه ریزی شهرستان برآورد آن تصویب و آب روستایی ظرف 6 ماه اقدامات لازم را انجام دهد.

وی ایجاد سیل بند برای روستای گوراب پائین را با توجه به در معرض سیلاب بودن این روستا ضروری دانست و گفت: برآورد اعتبار اجرای این پروژه توسط بنیاد مسکن انجام می شود.

بازدید از مرغداری 20 هزار قطعه ای از دیگر برنامه های سفر فرماندار به بخش سراب میمه بود./ح

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار