رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: همچنین طرح تحقیق و تفحص از مسکن مهر یکی دیگر از مسائلی است که در نشست امروز کمیسیون عمران مجلس با حضور وزیر راه و شهرسازی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.
کد خبر: ۷۰۵۴۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷ 20 January 2019

تابناک فارس به نقل از خانه ملت:محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس از حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در نشست امروز کمیسیون عمران مجلس خبر داد و گفت: در این نشست قرار است که سه طرح تحقیق و تفحص با حضور وزیر راه مورد بررسی قرار گیرد.


4 میلیون رایگان قیر رایگان میان استان ها به صورت عادلانه توزیع نشده است

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از طرح های تحقیق و تفحص مربوطه به عملکرد وزارت راه و شهرسازی در توزیع قیر رایگان در سال 96 و 97 است، طراحان این طرح معتقد هستند که 4 میلیون رایگان در سال جاری میان استان ها به صورت عادلانه توزیع نشده است و این مسئله برعملکرد پروژه های عمرانی اثر گذاشته است.

بررسی تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت فرودگاه ها در کمیسیون عمران مجلس

وی گفت: یکی دیگر از طرح های تحقیق و تفحص مربوطه به بررسی عملکرد شرکت فرودگاه ها است، به ویژه دغدغه اصلی طراحان عملکرد فرودگاه ها، نحوه هزینه کرد اعتبارات، تأخیر پروازها، کیفیت هواپیماها، کیفیت باندها و سیستم ناوبری است که این مسئله در طرح تحقیق و تفحص دیده شده است.

طرح تفحص از نحوه اجرای پروژه های مسکن مهر

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: همچنین طرح تحقیق و تفحص از مسکن مهر یکی دیگر از مسائلی است که در نشست امروز کمیسیون عمران مجلس با حضور وزیر راه و شهرسازی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

طراحان طرح تحقیق و تفحص از مسکن مهر به دنبال آن هستند که دلایل طولانی شدن اجرای پروژه، دلایل عملی نشدن تعهدات دولت، عدم اجرای زیرساخت های پروژه، نحوه هزینه کرد اعتبارات، نحوه انتخاب پیمانکاران اجرای پروژه و نحوه رسیدگی به مطالبات متقاضیان شفاف سازی شود
رئیس کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: طراحان طرح تحقیق و تفحص از مسکن مهر به دنبال آن هستند که دلایل طولانی شدن اجرای پروژه، دلایل عملی نشدن تعهدات دولت، عدم اجرای زیرساخت های پروژه، نحوه هزینه کرد اعتبارات، نحوه انتخاب پیمانکاران اجرای پروژه و نحوه رسیدگی به مطالبات متقاضیان شفاف سازی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار