تابناک چهارمحال وبختیاری- دادستان عمومی و انقلاب شهرکرد با اشاره به گرانی گوشت در بازار هشدار داد: با توجه به افزایش قیمت گوشت قرمز و بلحاظ سوء استفاده اخلالگران اقتصادی در قاچاق دام زنده از طریق مرزهای کشور، با خاطیان به شدت برخورد می شود.
کد خبر: ۷۰۵۴۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴ 20 January 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- عبدالرضا علیمحمدی نافچی افزود: با توجه به پیش بینی ها در کمبود بیشتر مواد پروتینی و نیز لزوم تنظیم بازار و جلوگیری از ایجاد هرگونه مشکل در تهیه مایحتاج مردم و با عنایت به وظیفه دادستانی در پیشگیری از وقوع بزه اخلال در نظام اقتصادی کشور و مستند به ماده 1 از قانون مجازات اخلالگران در نظام اقتصادی کشور بدون مجوز اداره کل دامپزشکی از خروج هرگونه دام زنده تا اطلاع ثانوی ممنوع است.
به گفته وی، با اخلالگران در بازار مواد پروئتینی برخورد قانونی می شود.
وی گفت: هریک از مراجع در صورت مشاهده، مراتب را به عوامل انتظامی اطلاع دهند.
علیمحمدی نافچی گفت: با توجه به اینکه معاون پشتیبانی امور دام جهاد کشاورزی متولی توزیع گوشت قرمز و سفید در استان است، بر میزان نحوه و چگونگی توزیع گوشت قرمز و سفید در استان نظارت بیشتر انجام شود.
وی اظهار داشت: هرگونه توزیع گوشت در سطح استان از لحاظ نحوه و میزان آن با این دادستانی هماهنگی انجام شود.
براساس اعلام مدیر شرکت پشتیبانی امور دام سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری، در 9 ماه امسال یکهزار و 650 تن انواع گوشت با هدف تنظیم بازار و کنترل قیمت ها در بازار استان توزیع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار