کارشناس مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد گفت: بیش از ۲۵۰ کیلوگرم نمک غیرمجاز و تاریخ مصرف گذشته در نانوایی‌های سطح شهرستان، کشف کردند.
کد خبر: ۷۰۵۶۰۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۸ 20 January 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:سلطانعلی هوشیار کارشناس مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد با اشاره به اینکه کارشناسان بهداشت محیط، ادارات صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و اتحادیه نانوایان شهرستان فیروزآباد، با گشتی مشترک و تشدید نظارت بر نانوایی ها، بیش از ۲۵۰ کیلوگرم نمک غیرمجاز و تاریخ مصرف گذشته در نانوایی‌های سطح شهرستان، کشف کردند، گفت: نمک‌های غیرمجاز کشف شده در نانوایی‌های متخلف سطح شهرستان جمع آوری و با معدوم سازی آن، پرونده متخلف طی مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

وی افزود: در این بازدیدها، مواردی مانند بهداشت دستگاه‌های خمیرگیر و ظروف، بهداشت محیط نانوایی، بهداشت فردی متصدی و کارگران، تاریخ تولید و انقضای آرد و نمک مصرفی و رعایت اصول و قوانینی که باید مورد توجه کارکنان نانوایی باشد، پایش شد.

سلطانعلی هوشیار با اشاره به اینکه بازرسان این شهرستان، همه روزه برای سلامت شهروندان فعال هستند، از مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه مشکل بهداشتی در مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، موضوع را به کمک سامانه ۱۹۰ به بازرسان بهداشت محیط اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار