مدیرعامل شرکت توزیع برق استان قم مطرح کرد
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان قم گفت: کشور در سال آینده با کمبود هشت هزار مگاوات برق در زمان پیک مصرف مواجه است که پنج هزار مگاوات آن از طریق احداث نیروگاه تامین می‌شود.
کد خبر: ۷۰۵۷۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۴ 21 January 2019

به گزارش تابناک قم، مهدی آهنین پنجه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم در سالن جلسات امام رضا(ع) فرمانداری با اشاره به وضعیت کمبود برق در کشور اظهار کرد: کشور در سال آینده با کمبود هشت هزار مگاوات برق در زمان پیک مصرف مواجه است که پنج هزار مگاوات آن از طریق احداث نیروگاه تامین می‌شود، اما باید سه هزار مگاوات دیگر از طریق مدیریت مصرف جبران شود، البته با توجه به نزولات آسمانی مشکلات بخش برق در سال آینده کاهش پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: در فصل تابستان سال آینده با برنامه‌هایی همچون تغییر ساعات کار ادارات و همکاری بخش‌های صنعت و کشاورزی سعی می‌کنیم که مصرف برق را در قم مدیریت کنیم تا شاهد قطعی برق در این استان نباشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان قم افزود: به واحدهای تولیدی استان که در برنامه مصرف مدیریت برق در فصل تابستان همکاری کردند، کمک داشتیم، مشاور با بازدید از این واحدها برنامه مصرف مدیریت برق را تدوین می‌کند.

آهنین پنجه با اشاره به مشکل کسری برق در شهرک صنعتی شکوهیه اظهار کرد: برای حل مشکل کسری برق در این شهرک صنعتی یک پست برق در حال احداث است که در صورت راه اندازی آن پست تا دو سال آینده در زمینه تامین برق شهرک صنعتی شکوهیه مشکلی وجود نخواهد داشت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار