شهر شیراز آماده استقبال از هجدهمین جشنواره فیلم فجر می‌شود.
کد خبر: ۷۰۵۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸ 21 January 2019

تابناک فارس به نقل از مهر: مدیر اجرایی هجدهمین جشنواره فیلم فجر در شیراز با اعلام آمادگی شیراز برای برگزاری جشنواره گفت: خیزگاه فرهنگ و هنر ایران عزیز در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، همچون گذشته در هجدهمین سال پیاپی، جشن سینمای ایران را پرشکوه‌تر از همیشه برگزار خواهد کرد.

محسن خباز ادامه داد: در شیراز ۳ مجموعه تالار حافظ، هنرشهر آفتاب و پردیس گلستان با برخورداری از ۱۶۵۰ صندلی به نمایش آثار جشنواره سی وهفتم در بخش های مختلف سودای سیمرغ، نگاه نو و سیمرغ پروانه خواهند پرداخت.

وی گفت: ستاد برگزاری جشنواره فیلم فجر در تلاش است هجدهمین دوره از برگزاری این جشنواره را در شیراز به خاطره انگیزترین روزهای سینما بدل کند و البته این مهم با همکاری وحمایت مستقیم سازمان سینمایی کشور، اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی فارس، دبیرخانه جشنواره فیلم فجر و دستگاه‌های مختلف فرهنگی وهنری استان و همچنین حضور موثر بخش خصوصی به ثمر خواهد نشست.

از دیگر سو، معاون سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس  گفت: از بخش سودای سیمرغ، فیلم اولی ها و کودک در جشنواره فیلم فجر نوزدهم شیراز آثار به نمایش در می آید.

مهدی رنجبر با بیان اینکه رایزنی ها با شورای تهیه کنندگان سینمای ایران درحال انجام است، گفت: تلاش می کنیم تا افزون بر آنچه در نظر گرفته شده برای استان ها، بیش از ۱۲ عنوان فیلم در شیراز اکران شود.

وی از اکران ۱۸ تا ۲۰ عنوان فیلم سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در قالب جشنواره نوزدهم خبر داد.

 سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به دبیری ابراهیم داروغه‌زاده همزمان با چهلمین سال انقلاب اسلامی از تاریخ ۱۰ تا ۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۷ برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار