مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس با بیان اینکه اختلافات سیاسی باعث فشار به اقشار ضعیف جامعه می‌شود تأکید کرد: لازم است با هم افزایی برنامه‌ها را در راستای اعتلا و سربلندی کشور به پیش ببریم نه اینکه تا سال‌ها بعد از انتخابات، جنگ‌های سیاسی را ادامه دهیم.
کد خبر: ۷۰۵۸۴۶
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱ 21 January 2019

تابناک فارس به نقل از ایرنا: ابراهیم استوار میمندی دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان جهرم افزود: شرایط کشور ویژه است و باید با مدیریت صحیح، سعه صدر و بهره‌گیری حداکثری از نیروی انسانی توانمند شرایط حساس را گذراند.
وی با بیان اینکه مدیران باید ظرفیت‌ها را بشناسند و برای خود هدف‌گذاری و نقشه راه داشته باشند، اظهار کرد: یکی از رسالت‌های مدیران تقویت سرمایه‌های اجتماعی و با برنامه حرکت کردن است.
مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس با بیان اینکه مدیریت استان و شهرستان نیاز به پویایی بیشتری دارد، گفت: در جهرم مدیران خوب عمل کردند و البته بی‌انصافی است اگر از نقش بی‌بدیل نماینده مردم جهرم در این توسعه بگذریم.
استوار میمندی بیان کرد: 30درصد از ظرفیت استفاده از مدیران باید از جوانان و بانوان باشد که این طرح در استان در حال انجام است.
وی بیان کرد: باید حتما سند توسعه شهرستان جهرم تدوین شود، چرا که مدیریت امروزی با مدیریت‌های قبلی متفاوت است.
مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس اظهار داشت: باید بدانیم در حوزه‌هایی مانند آب گاز برق و... به کجا می‌خواهیم برویم، چرا که اگر با برنامه حرکت کرده بودیم اکنون شاهد بحران‌هایی مانند بحران حوزه آب نبودیم.
استوارمیمندی با اشاره به اینکه توجه به محدودیت منابع مالی و تعریف بودجه‌های انقباضی، نوع مدیریت‌ها باید تغییر کند، افزود: مدیران در انجام امورات برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای خود تعریف کرده و در جهت شکوفایی ظرفیت‌های داخلی تلاش کنند.
وی تصریح کرد: شرایط امروز ما بدتر از دهه 60 نیست که علاوه بر جنگ، فشارهای اقتصادی و کمبود امکانات نیز در آن زمان وجود داشت و ما این شرایط را پشت سر گذاشتیم.
مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس ادامه داد: به فضل الهی و با پایداری مردم ایران و رهبری‌ داهیانه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، دشمنان همواره در راه شکست و ناامیدی مردم ایران ناکام مانده و تحریم‌های اقتصادی که آخرین تیر دشمنان است را نیز قطعا پشت سر می‌گذاریم.
وی تاکید کرد: اتحاد، اتفاق، دوستی و برادری را رمز توسعه و پیشرفت هر شهرستان و اختلاف سلیقه بین گروه‌های مختلف باعث رشد جامعه می‌شود، اما نباید این اختلافات به جنگ‌های سیاسی منجر شود.
مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس با بیان اینکه اختلافات سیاسی باعث فشار به اقشار ضعیف جامعه می‌شود تأکید کرد: لازم است با هم افزایی برنامه‌ها را در راستای اعتلا و سربلندی کشور به پیش ببریم نه اینکه تا سال‌ها بعد از انتخابات، جنگ‌های سیاسی را ادامه دهیم.
در این جلسه نسرین زارعی به عنوان معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه جهرم معرفی شد.
همچنین از خدمات ایوب غفاری بخشدار سیمکان تقدیر و محمدحسین آیت‌اللهی به جای وی مسئولیت این بخش را به عهده گرفت.
احمدعلی گچکاران نیز از مدیریت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری جهرم خداحافظی و علیرضا عرب شیبانی سرپرستی این اداره را عهده‌دار شد.
شهرستان جهرم در فاصله 193 کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار