فرمانده انتظامی مهر از توقیف ۵۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف در راستای طرح یک روزه ساماندهی و انضباط بخشی موتورسواران متخلف خبر داد.
کد خبر: ۷۰۵۹۵۶
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۹ 21 January 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:سرهنگ غلامرضا فرمانی فرمانده انتظامی مهر گفت: طرح مشترک ساماندهی و انضباط بخشی موتورسواران متخلف با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی و رعایت نظم و قانون با همکاری پلیس راهور و انتظامی در این شهرستان برگزار شد.

وی بیان کرد: ارتقای فرهنگ ترافیکی و تاکید به رعایت نظم و قانون که امنیت، سلامت و نشاط را برای همگان به ارمغان دارد از جمله اولویت‌ها و برنامه ریزی‌های پلیس در طرح مشترک ساماندهی و انضباط بخشی موتورسواران متخلف است.

فرمانده انتظامی مهر ادامه داد: توقیف ۵۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف از جمله دستاورد‌های ماموران در این طرح بوده است که همه موتورسیکلت‌ها روانه پارکینگ شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه علت اصلی توقیف این موتورسیکلت ها، نداشتن گواهینامه، کلاه ایمنی و پلاک مخدوش توسط راکبان بوده است، تصریح کرد: پلیس ایجاد نظم و امنیت را در سطح جامعه در دستور کار خود دارد، البته تحقق این مهم نیازمند تعامل سازنده همه دستگاه‌ها و همراهی مردم است.

برچسب ها: موتور سیکلت ، متخلف ، مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار