مدیر سازمان حج و زیارت فارس از راه‌اندازی پرواز‌های شیراز ـ نجف از ۱۴ بهمن‌ماه جاری خبر داد.
کد خبر: ۷۰۶۲۵۰
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸ 22 January 2019

تابناک فارس به نقل از ایکنا:علیرضا زینلی، مدیر سازمان حج و زیارت استان فارس با بیان اینكه به‌مناسبت فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پروازهای شیراز ـ نجف راه‌اندازی می‌شود، گفت: نخستین پرواز ما ۱۴ بهمن‌ماه انجام خواهد شد.
وی با تصریح اینكه این پروازها تنها یك بار در هفته انجام می‌شوند، افزود: یكشنبه‌های هر هفته این پروازها از شیراز به نجف انجام خواهد شد و طوری برنامه‌ریزی شده است كه زائران شب جمعه در كربلای معلی باشند.
زینلی اظهار كرد: عاشقان خاندان عصمت و طهارت برای تشرف به حرم‌های عتبات عالیات در كربلای معلی باید به دفاتر و شركت‌های مجاز زیارتی كه نشانی آن‌ها در سایت fars.haj.ir وجود دارد مراجعه كنند.
مدیر سازمان حج و زیارت فارس در عین حال این نكته را یادآور شد كه در صورت استقبال مردم از این پروازها، تعداد این پروازها در طول هفته دو پرواز خواهد شد.
وی در ادامه با بیان اینكه كاروان‌های ارزان قیمت عتبات عالیات تحت عنوان طرح «ابرار» در این استان راه‌اندازی شده است، گفت: كاروان‌های عتبات عالیات دارای تنوع قیمتی از یك میلیون و ۷۰۰ هزار تومان تا دو میلیون و ۱۰۰ هزار تومان هستند كه ثبت‌نام‌های طرح ابرار همچنان ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار