معاون برنامه ریزی شهرداری یزد با اعلام اینکه بودجه شهرداری یزد به ویژه در بخش عمرانی افزایش یافته است، بیان داشت: بودجه شهرداری یزد از ۶۰۰ میلیارد به ۸۹۲ میلیارد تومان اضافه شد.
کد خبر: ۷۰۶۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۳ 24 January 2019

مهدی فعالی معاون برنامه‌ ریزی شهرداری یزد در گفت و گو با تابناک یزد با اشاره به بودجه 600 میلیارد تومانی شهرداری یزد در سال 97، از افزایش بودجه سال 98 شهر یزد خبر داد و افزود: بنابر بررسی های کارشناسی شده، بودجه شهرداری یزد به 892 میلیارد تومان اضافه شد. البته این نکته را نیز باید در نظر داشت که 100 میلیارد آن پیش‌بینی درآمد مشروط بی ‌آر‌تی است.

فعالی با بیان اینکه هزینه ‌های جاری یزد از 220 میلیارد به 275 میلیارد تومان با توجه به بخشنامه ابلاغی دولت افزایش یافته است؛ به افزایش قابل توجه بودجه های عمرانی شهر یزد اشاره و اظهار داشت: هزینه‌های عمرانی شهرداری یزد از 389 میلیارد به 511 میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است و سایر پرداختی‌ها در بودجه سال 98 از 51 میلیارد تومان به 106 میلیارد تومان افزایش یافته است.

وی در تشریح درآمدهای شهرداری یزد، عنوان داشت: ‌درآمدهای شهرداری یزد شامل درآمد ناشی از عوارض عمومی، درآمد ناشی از عوارض اختصاصی، بهای خدمات و درآمد موسسات انتفاعی، درآمدهای حاصل از وجود و اموال شهرداری، کمک‌های اعطایی دولت و سازمان‌های دولتی، اعانات و هدایا و دارایی‌ها و سایر منابع تامین اعتبار هستند.

معاون برنامه ‌ریزی شهرداری یزد در آخر خاطرنشان کرد: شرایط کشور از لحاظ بودجه و امکانات شرایط بسیار سختی است. شهرداری یزد نیز با وجود این مشکلات این وضعیت را  تحمل و برای گذر از آن برنامه ریزی دقیقی را در دستور کار خود قرار می دهد تا بتواند خدمت شایسته ای را برای شهروندان یزدی ارائه کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار