نقوی حسینی:
سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت:سرمایه‌گذاری آمریکا روی منافقین آب در هاون کوبیدن است چراکه کشورهای همسایه قطعاً با گروه‌های تروریستی همکاری نخواهند کرد.
کد خبر: ۷۰۶۴۶۰
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰ 22 January 2019

به گزارش تابناک رضوی، سیدحسین نقوی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت  در واکنش به خبری درباره تلاش عربستان و آمریکا برای راه‌اندازی پایگاه نظامی منافقین در افغانستان گفت:این حرکت در ادامه سیاست ایران هراسی دولت ترامپ و عربستان سعودی است.

 

 

چهره منافقین برای ملت ایران کاملاً شناخته شده است

 

نماینده مردم ورامین ،پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موج سواری آمریکا روی برخی نارضایتی ها در ایران،افزود: به ظن آمریکایی ها، هم پیمانان اروپایی و بعضی هم پیمانان منطقه ای آنها  تحریم‌های اقتصادی و فشار به ملت ایران،باعث موجی نارضایتی و خیزش عمومی می شود؛به همین خاطر از سازمان منافقین حمایت می کنند تا آنها بتوانند اطراف ایران پایگاهی پیدا کرده و با استفاده از آن پایگاه ،نارضایتی در داخل کشور را مدیریت کنند.

 

عضوکمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به 17 هزار شهید ترور در جمهوری اسلامی مطرح کرد:آمریکایی ها این را متوجه نمی شوند و نمی فهمند که حتی اگر بخشی از مردم ایران در مقابل مسائل اقتصادی از حکومت راضی نباشند؛هرگز به دنبال منافقین  نمی روند.

 

وی ادامه داد: چهره منافقین برای ملت ایران کاملاً شناخته شده است،آنها آدمکش و تروریست هستند و کشور ما ۱۷ هزار شهید ترور دارد. 

 

کشورهای همسایه قطعاً با گروه‌های تروریستی همکاری نخواهند کرد

 

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه منافقین ابزاری ناکارآمد در دستگاه تبلیغاتی آمریکاهستند،تصریح کرد: سرمایه‌گذاری  آمریکایی ها و رژیم آل سعود روی منافقین آب در هاون کوبیدن است،کشورهای همسایه قطعاً با گروه‌های تروریستی همکاری نخواهند کرد و در همسایگی خودشان پایگاه به آنها نخواهند داد.

 

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛رسانه‌های افغانستان با انتشار خبری محرمانه که حاکی از تلاش عربستان و آمریکا برای راه‌اندازی پایگاه نظامی منافقین در افغانستان است، اعلام کردند.

 

دونالد ترامپ، رئیس‌‌جمهور آمریکا اقدامات جدیدی را علیه ایران آغاز کرده است؛ اقداماتی که می‌تواند بیش از پیش ثبات و امنیت منطقه و جهان را با خطر جدی مواجه کند.بخشی از کمک‌های ضدایرانی ترامپ به دست منافقین رسیده است تا آنان در مناطق مرزی ایران در کشورهای همسایه پایگاه نظامی ایجاد و از آنجا به داخل ایران نفوذ کنند و عملیات خرابکارانه انجام دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار