نمایشگاه های صنایع غذایی و ماشین آلات وابسته ، آرایشی و بهداشتی و نمایشگاه صنایع سلولزی، شوینده‌ها در نمایشگاه بین المللی فارس آغاز کرد.
کد خبر: ۷۰۶۴۷۰
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۳ 22 January 2019

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس گفت: بیست و یکمین نمایشگاه صنایع غذایی و ماشین آلات وابسته در سالن حافظ و همچنین بیستمین نمایشگاه آرایشی، بهداشتی، پوست، مو، زیبایی و نمایشگاه صنایع سلولزی، شوینده‌ها و پاک کننده‌ها همزمان در سالن ملاصدرا فعالیت خود را آغاز کرد.
سید محمود موسوی افزود: در نمایشگاه صنایع غذایی و ماشین آلات وابسته ۸۰ شرکت در قالب ۱۶۰ غرفه از سراسر کشور انواع ماشین آلات و دستگاه‌های صنایع غذایی و فرآوری محصولات، بسته بندی و تجهیزات کارخانه‌ای را ارائه می‌کنند.
وی اظهار داشت: علاوه بر حضور حدود ۴۸ درصدی صنعتگران فارسی تولیدکنندگانی از استان‌های تهران، خراسان رضوی، گیلان، آذربایجان شرقی و غربی، کرمان، البرز، اصفهان، قزوین، همدان، یزد و یک شرکت از کشور لیتوانی در این نمایشگاه حضور دارند.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی گفت: همچنین ۳۰ شرکت در قالب ۸۵ غرفه از سراسر کشور و نمایندگان محصولات کشور‌های خارجی آخرین محصولات آرایشی و بهداشتی خود را به نمایش گذاشتند.
موسوی افزود: ۷۰ درصد غرفه‌داران این بخش را فعالان و تولیدکنندگان استان فارس تشکیل داده‌اند و مابقی از استان‌های تهران، اصفهان، آذربایجان غربی و یزد و نمایندگان محصولات کشور‌های فرانسه، ایتالیا، آلمان، کره جنوبی، امارات متحده عربی و چین هستند.
وی اظهار داشت: همچنین در این نمایشگاه هیئت‌های تجاری خارجی از کشور‌های آذربایجان، افغانستان، قطر، عمان و عراق بازدید خواهند داشت.
این نمایشگاه‌ها تا روز جمعه ۵ بهمن از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی فارس میزبان علاقمندان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار