زردپوشان در سومین گام از دور برگشت دسته یک فوتبال میزبان خونه به خونه انتهای جدولی هستند.
کد خبر: ۷۰۶۶۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲ 23 January 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: در هفته ۲۰ لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، ساعت ۱۴ روز پنج شنبه چهارم بهمن ماه تیم فجر شهید سپاسی شیراز به میزبانی ورزشگاه شهید دستغیب رودرروی خونه به خونه مازندران قرار می‌گیرد.

فجری‌ها که در هفته ۱۹ با یک گل نتیجه را مقابل آلومینیوم اراک واگذار کردند قصد دارند با پیروزی خانگی برابر خونه به خونه، شکست هفته گذشته را به فراموشی بسپارند.

داوود مهابادی سرمربی فجر شهید سپاسی شیراز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: علی رغم اینکه مقابل آلومینیوم حق مان شکست نبود نتیجه را واگذار کردیم، اما بعد از آن دیدار تمرینات را بطور منظم برگزار و بازیکنان آماده بازی با خونه به خونه مازندران هستند.

وی افزود: نباید به جایگاه تیم‌ها در جدول نگاه کرد چرا که تیم خونه به خونه مازندران هم برای فاصله گرفتن از انتهای جدول بدنبال کسب امتیاز است و فاصله امتیازات در پایین جدول کم بوده، با اینحال ما نیز ۳ امتیاز این بازی خانگی را نیاز داریم.

در جدول رده بندی رقابت‌ها فجر شهید سپاسی با ۱۷ امتیاز در مکان ۱۲ و خونه به خونه مازندران با ۱۴ امتیاز، مکان ۱۵ را به خود اختصاص داده است.

دیدار رفت دو تیم شنبه سوم شهریورماه با تساوی بدون گل پایان یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار