رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس:در حوزه بازنشستگان طبق مصوبه موجود تمامی خدمات رفاهی که به کارمندان ارائه می‌شود باید به بازنشستگان نیز ارائه خواهد شد.
کد خبر: ۷۰۶۹۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳ 23 January 2019

تابناک فارس به نقل از فارس: اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی امروز صبح برای بازدید از شرکت پشم‌شیشه و شرکت شیرین دارو وارد شیراز شدند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در حاشیه این بازدیدها از توزیع بسته حمایتی دولت تا پایان سال جاری خبر داد و اظهار داشت: در مرتبه اول مشکلاتی مربوط به عدم مشخص شدن کامل جامعه هدف وجود داشت که در این خصوص جلسات مختلفی برگزارشده و به‌زودی این مشکلات برطرف می‌شود.

سلمان خدادادی ادامه داد: با تلاش کمیسیون اجتماعی مجلس بودجه اعتبار پیشنهادی دولت برای حمایت از بازنشستگان را از 2 هزار میلیارد تومان را به 10 هزار میلیارد تومان افزایش داد.

وی بابیان این‌که بیمه تکمیلی به 30 میلیون تومان رسید، تصریح کرد: در حوزه بازنشستگان طبق مصوبه موجود تمامی خدمات رفاهی که به کارمندان ارائه می‌شود باید به بازنشستگان نیز ارائه خواهد شد.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به در نظر گرفتن بودجه‌ای برای تکمیل این شرکت گفت: در کنار تکمیل این کارخانه، فعالیت این شرکت در مکان فعلی ادامه خواهد داشت.

میرهادی قره سید رومیانی با تأکید بر این‌که مجموعه تحت هیچ عنوان تعطیل نمی‌شود، افزود: سیاست دولت حفظ سرمایه و ظرفیت‌های شغلی موجود است.

مدیرعامل شرکت پشم‌شیشه شیراز با اشاره به پیشرفت 30 درصدی کارخانه جدید، افزود: به دلیل وجود برخی مشکلات بودجه‌ای و مشکلات اقتصادی امکان خرید تجهیزات و راه‌اندازی این کارخانه وجود نداشته است.

سید احمدرضا دستغیب گفت: همه منابع این شرکت از منابع داخلی است درحالی‌که این مجموعه با مشکلات خرید خارجی و تأمین مالی روبرو است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار